Ben bijna klaar met de bouw van de 9e Micro Magic......

• Topicstarter Topicstarter Thijs Oosterheert
  • Startdatum Startdatum
T

Thijs Oosterheert

Guest
Dit exemplaar was per ongeluk achter de toonbank blijven liggen bij mijn lokale MM-dealer.
Het betreft MM6,die heeft al die tijd zielig in de doos heeft liggen wachten...........
pas maar op!...,als je ze dan los laat,dan dan zijn ze niet meer te houden,en dan vliegen ze gelijk de bocht uit.

Voor alle MM-piloten is er goed nieuws:Meneer Graupner heeft ze vandaag op de post gedaan,ze zijn volgende week weer verkrijgbaar!

Thijs Oosterheert
Lobke NED17
Micro magic Zeil Groep Noord
Modelzeilgroep

www.mzgn.nl

:lol: :lol: :lol: :lol:

:( :( :( We weten nu echt niet meer wat er aan de hand is.......want de
COMPLETE produktie-draai van meneer GRAUPNER is nu al weer als sneeuw voor de zon de deur uit....... :x :x :x :x
Er zijn al berichten binnengekomen over iemand die een Micro wilde bestellen.......en een levertijd kreeg te horen van 6 maanden!

Kijk ook op de Duitse Micro Magic website,op hun discussie-forum staan de meest fantastische "modelbouw-tips" hoe je binnen de MM-regels toch nog de meest fantastische uitvindingen op het water kunt proberen,om op die manier je Micro Magic sneller te krijgen en "op te voeren".

Of het je lukt,dat moet nog blijken.........in Nederland is het tot nu toe nog niemand gelukt om het "ei van Columbus" uit te vinden voor de MM.

Heo meer je gaat afwijken van de standaard MM....hoe gekker ze zich gaan gedragen.....en kijk niet vreemd op als je na ettelijke tips en andere "tuning-adviezen" geen snars harder loopt dan je buurman.

Op zoek naar het "ei" van columbus......leuke bewoording voor je modelbouwplezier met dit geestige zeilbootje. :D :D

Thijs Oosterheert
Micro magic Zeil Groep Noord
Modelzeilgroep
www.mzgn.nl

He mannen,

Mijn Magic heb ik net opgehaald bij MR Hobby te Ridderkerk.
Wel heb ik bijna 2 maanden moeten wachten.
Dus ze zijn er nog steeds.

Genoeg geschreven ga nu bouwen.

SeeYou .

Hoe laat ik een plaatje achter in dit forum.

:lol:

Grappig dat ik zo in bussum naar binnen liep, en een kwartiertje erna met boot weer weg... :p

Ja,zo zit je twee maanden te wachten,en zo ligt opeens je winkel vol.....dat overkwam ze ook bij
modelbouw Krikke in Groningen......normaal overal
racewagentjes op de toonbank....maar nu waren het opeens de Micro,s.
Inmiddels heb ik mijn 10e Micro afgeleverd bij
een 79 jarige piloot uit Kampen.......
Die man had twee maanden lang de website gelezen.....hij wist inmiddels al ieder woord te herinneren...

Deze Micro No.10 was errugg eigenwijs,het bouwen verliep duidelijk stroever dan alle anderen....zou ze
daardoor ook anders zeilen??

Lobke MM NED 17
www.mzgn.nl

Nou ik hoop dat de foto goed overkomt.
Bootje is bijna klaar.
Heb een dag aan de bestikkering zitten denken hoe ik dit moet aanpakken.
Jammer dat er geen MM site is met alle MM bootjes.
Dan kan men ook daar wat ideetjes opdoen.

album_page.php

Tot horens...

Bedankt Marco,

Volgens mij heb ik het ook zo gedaan.
Als hij af is probeer ik het opnieuw.
En dan kom ik kom zeker langs voor de zeilgames. :lol:

mvg.
Ruud

Zoek het verschil ;)

Code:
[img]http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/album_page.php?pic_id=267[/img]

[img]http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/album_pic.php?pic_id=267[/img]

Als je goed leest, zie je dat je in je eerste bericht album_page hebt gebruikt in plaats van album_pic
Daarom deed je foto het niet.

Ik heb nu al zin in de volgende zeildag, en vraag me af wanneer er wat over bekend wordt. Misschien dat een van de organisatoren er een topic over kan openen?

Marco.

Back