---Benelux Aerial Race Tournament 2015---

Nice Nick, voor gek van te worden die mannen die hun vtx aanzetten tijdens de race!

@metall, gefeliciteerd man...je hebt het verdiend.

Thanks Roni :) , Ja man het werd telkens omgeroepen om de vtx-en uit te laten en toch steeds gebeurde het !!
ben 3 x erdoor gecrashd :mad: en gopro na de klote ..!!

Thanks Roni :) , Ja man het werd telkens omgeroepen om de vtx-en uit te laten en toch steeds gebeurde het !!
ben 3 x erdoor gecrashd :mad: en gopro na de klote ..!!
Kan het beeld ook slechter worden wanneer er iemand met je meekijkt op hetzelfde kanaal?
Gister was er iemand met me mee aan het kijken. Uiteindelijk achter wat bomen totale ruis terwijl degene naast me die aan het mee kijken was, wel nog goed beeld had.. Krijg bijna het idee dat er iets mis is met mijn bril..

Maar tijdens een race lijkt me dat helemaal balen zeg!

Kan het beeld ook slechter worden wanneer er iemand met je meekijkt op hetzelfde kanaal?
Gister was er iemand met me mee aan het kijken. Uiteindelijk achter wat bomen totale ruis terwijl degene naast me die aan het mee kijken was, wel nog goed beeld had.. Krijg bijna het idee dat er iets mis is met mijn bril..

Maar tijdens een race lijkt me dat helemaal balen zeg!

Meekijken is geen probleem als diegene die meekijkt niet vlak achter/naast/voor je staat.
Een object tussen je zender en (dichtbij de) ontvanger zorgt namelijk sowieso altijd voor slechtere ontvangst.
Ik heb liever dat mensen op een afstand van waar ik zit meekijken in hun bril...

met meekijken mag er nix gebeuren eigenlijk , is je antenne nog wel goed (op bril)
Ik zal de volgende keer zijn antenne eens wisselen met de mijne.. kijken of daar al verschil in zit.
Het gekke is dus dat het niet een klein beetje begon te storen, maar echt flinke ruis zodat je niets meer ziet.
Terwijl hij in zijn bril wel nog goed beeld had.. we gaan weer op onderzoek uit!

@metall, gefeliciteerd man...je hebt het verdiend.

ThaNKs Roni :):):):):)
had best veel Pech in de voorrondes etc etc
1 crash in me TimeTrail (waardoor ik maar 1 tijd kon neerzetten.. normaal heb je 3 rondjes)
gelukkig was het net genoeg Pweww
en 1 Crash in de Qualifying .. (beeld uitval omdat er een andere gecrashte mini dicht bij me lag)

hier een 'hidden vid' van de TimeTrail (met Crash op een Metalen -Gate .. Bennnggggg)
heb geen footage vd Finale zelf .. volgens my heeft TV-station PRO7 die nog lol

Whap door die gate heen! Heb t al veel gezegd maar doe t gewoon nog een keer, wat een vette opnames en wat een weekend!

Back