BeNeLux RCAP Dag 2007-04 Het Hollandse landschap

• Topicstarter Topicstarter Arthur P.
  • Startdatum Startdatum
A

Arthur P.

Guest
Verslagje en fotos van de eerste BeNeLux RCAP Dag zijn hier te vinden: http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=671855

Dankzij het record-mooie weer was het een perfekte dag die niet bedorven kon worden door een paar technische problemen bij verschillende deelnemers (niet goed focussen van twee cameras, een splijtende vleugelbuis, een kapotte camera houder, een vervormde neus bij een wat te snelle landing.... Maar met elkaar hebben we denk ik een schitterende impressie van het Hollandse landschap vanuit de lucht geschoten: bollenvelden, watersport en windmolens.

Mijn clubgenoot heeft dus weer werk voor mijn buren.............Camera Service Limburg Wel leuke foto's.......Bert moet nu maar eens foto's maken en hier posten ipv rcgroups.

BeNeLux RCAP + APMk Dag 2008

We zijn al weer hard aan het denken over een leuk programma voor een BeNeLux RCAP + APMk (Aerial Photography MultiKopter, bijv. UAVP of Mikrokopter) Dag 2008. Waarschijnlijk de tweede of derde zaterdag in April in Limburg. Belangrijk is wel dat we snel een idee hebben hoeveel mensen mee willen doen. Dit ivm met het programma (meer lokaties als minder mensen, meer aandacht voor parkeergelegenheid en ruimte in restaurants bij veel mensen, bijv.). Van een aantal mensen heb ik email addressen. Die zal ik komend weekeinde ws direct aanschrijven. Maar voor degenen die belangstelling hebben en niet zeker zijn of ze al bij mij bekend zijn, stuur me even een berichtje.

BeNeLux RCAP + APMk Dag 2008, Limburg

Datum wordt 19 April 2008 (met uitwijk naar 20 April of een datum vroeg in Mei als het weer spelbreker is). Verdere details volgen na 19 Maart. Als je belangstelling hebt, dan mij wel graag voor 19 Maart even een mailtje sturen met bovenstaande onderwerpregel. Dit omdat we een goed idee moeten hebben van het verwachte aantal deelnemers ivm parkeren, toestemming, restauratie, etc.

Back