Tja ik heb geen filmpjes of foto's.

Sterke verhalen is geen probleem hoor..Ha ha
Het was een top weekend.
Ondanks de stortbui van zaterdag.
Voor de bui nog gevlogen en om 11:10 moeten stoppen ik vond het niet zo fijn met het gedonder zo vlak boven ons hoofd.
5 min later kwam de regen en van 11:15 tot 13:20 kon er niet worden gevlogen.
Maar de rest van de middag heeft iedereen laten zien wat ze konden en zijn er nog heel wat vluchten gemaakt.
Ook zijn er nog heel wat bezoekers geweest waar onder een team van RTV Rijnmond.
Een 3 tal foto's stonden al snel op twitter en facebook van RTV Rijnmond.
Zondag was er een stukje over de meeting op het nieuws van RTV Rijnmond.
Zondag was echt een super dag en nu was ook het team van RC Heliparts van de partij met een aantal mooie kisten en hebben de bezoekers ons veld ook goed kunnen vinden.
Er is veel gevlogen en de reactie van de mensen waren heel positief.
Op zaterdag was er jammer genoeg 1 crach van een oud toestel, het vliegtuig van de club een freedom 20 van meer dan 20 jaar oud moest het bekopen na een te laat ingrijpen van de instrukteur. Tja die dingen gebeuren ook.
Zelf had ik zondag de pech dat ik mijn Airwolf hard op de grond zetten, op bijna het einde van de vlucht stopte de motor er mee.
(later bleek de motor veel te heet te zijn geworden)
Ik zat net in een scherpe bocht naar het veld toe toen de motor uit viel.
Ik kon de heli nog wel recht krijgen maar ik had geen hoogte genoeg om een goede autorotatie te kunnen maken.
De schade aan de romp is best behoorlijk, het frame en staart boom zijn nog geheel goed.
Hoofdbladen zijn aan gort en een paar stuur stangen zijn weg.
Dat was het wat de schade betreft van kisten dit weekend, jammer.
Ik heb het net als alle andere verder prima naar mijn zin gehad en kijk al uit naar volgend jaar.
Als je deze meeting heb gemist hopen wij dat je volgend jaar wel te ontmoeten op Model vlieg club Voorne Putten.
Als bezoeker of als deelnemer.
Gr Wil
PS: heb jij wel beeld materiaal van deze meeting mag je die natuurlijk plaatsen he..