Bereik DX6i

Vandaag voor de 2e keer fpv gevlogen met me zmr250 en de failsafe (Crash) trad in werking.
Leek best ver te zijn maar ik heb het nagekeken op google maps en dit was ongeveer 180m, had toch wel verwacht dat ik wat verder zou kunnen.

Ik gebruik een Turnigy Dx6i met een Orange RX receiver, hoe kan ik het bereik vergroten, of wat doe ik verkeerd?

Lastig....het bereik van de orange receivers is nu eenmaal matig. Enige wat je kan doen is kijken naar de plaatsing van je antenne's.....staan die al optimaal dan misschien nog een satelliet eraan knopen.

Blijft het bagger dan misschien toch een kijken naar een meer betrouwbare zender en ontvanger.

Zoek eens naar Lemon rx, die hebben ppm ontvangers met diversity antennes en satellietjes met diversity antennes, je kunt alleen een sat nemen of alleen ppm rx of allebei, niet duur en werkt, zelfs met 1.3video prima, je betaald geen extreme verzendkosten en in een dag of 5/6 in huis

Tip voor als je dat besteld, klik er meteen een aantal reserve antennes bij

Er zijn trouwens ook dx6i zenders die op Eu of Usa kunt zette , ik meen dat Usa met iets meer mw zend

Back