bereikbaarheid U-Kater

• Topicstarter Topicstarter U-Kater
  • Startdatum Startdatum
U

U-Kater

Guest
Jongelui,

Computers zijn een zegen. (als ze werken) Ik heb het gepresteerd mijn USB aansturing van mijn draadloze toetsenbord en muis te deleten. Gevolg is dat ik weliswaar mijn computer kan opstarten en het daarmee stopt. Het zal even tijd vergen voor ik weer normaal gebruik van dat ding kan maken. Intussen kan ik dus niet op het Forum en geen mails beantwoorden( Ik type dit op een computer op het werk,dus... eenmalig)
Sorry voor het eventuele ongemak. Ik meld me weer als alles weer hersteld is.

Groetjes,
U-Kater :oops:

Hoi Digibeetje,

start-instellingen-configuratiescherm-hardware-automatisch zoeken naar nieuwe hardware doet hierbij vast wonderen....

Succes,

Jos

Of anders Start - Hulp en ondersteuning en dan naar Systeemherstel. Daar een datum nmet een herstelpunt kiezen waarop alles het nog goed deed. Staat'ie even te rommelen, en het zou het ook weer moeten doen.

MAAR....hoe doe je dat zonder toetsenbord en muis ....???

Lex Verkuijl zei:
MAAR....hoe doe je dat zonder toetsenbord en muis ....???

Zit wat in....maar zou in het bios scherm toch moeten werken; BIOS even resetten dan. PC gaat dan weer zichzelf zoeken en Windows zou daarna bij de eerste keer opstarten allerlei 'nieuwe' hardware moeten vinden.
Lukt het niet om het BIOS scherm te besturen dan moederbord resetten met JP4 of batterij verwijderen en een paa minuten wachten.

Moet gaan toch?

Jos

Ik ben er weer!!!!!
Toetsenbordje met USB stekker(nieuw moeten kopen &**%##@!!!)
Opstarten met F8 in de veilige modus.
Met de pijltjes naar de modus " laatst goed werkende configuratie"
En voila, U-Kater is weer het mannetje

Groetjes en laat ze maar komen.

U-Kater

Back