beretta elektro setup

Hallo,

Ik heb nog een beretta en een 100A regelaar liggen. Omdat we nogal strenge geluidseisen hebben op t veld, bouw ik de beretta niet meer af voor brandstof.

Nu is mijn vraag:

Wat is een goedkope setup om snel te gaan. (300kmh)

Bij ons wordt electro ook niet gemeten maar zodra ik een setup aansteek die 300 km/u moet gaan dan is het snel afgelopen.
Het maakt meer herrie dan een brandstof pylonracer.
Ik heb 1 keer een modelletje met >50000 rpm op ons veld gevlogen, 600 meter verder sloegen de paarden op hol...

Je moet iets zoeken wat onder de 25000 rpm blijft, afgetopte (naar 5 inch) 7x7 of 7x10 prop op een +/- 1900 KV motor op 4S.
Dan blijft het geluid een beetje binnen de grenzen.

GJ

Bij ons wordt electro ook niet gemeten maar zodra ik een setup aansteek die 300 km/u moet gaan dan is het snel afgelopen.
Het maakt meer herrie dan een brandstof pylonracer.
Ik heb 1 keer een modelletje met >50000 rpm op ons veld gevlogen, 600 meter verder sloegen de paarden op hol...

Je moet iets zoeken wat onder de 25000 rpm blijft, afgetopte (naar 5 inch) 7x7 of 7x10 prop op een +/- 1900 KV motor op 4S.
Dan blijft het geluid een beetje binnen de grenzen.

GJ

Ben effen aan het rond kijken geweest en heb een scorpion gevonden.
Alleen weet ik niet wat beter is voor mijn doeleinde.
Een binnenloper of een buitenloper.
Scorpion HK-3026-1900KV - Scorpion Power System

De Speedcupjongens vliegen met buitenlopers, je zou dus denken dat een buitenloper beter is.
Nadeel is de inbouw.
Je moet je draden langs de draaiende buitenkant zien te krijgen, dat kan lastig zijn.
Verder is deze scorpion motor erg goed!
We hebben hem zelf ook in gebruik dan staat ie op een gear.
Erg goede motor voor betrekkelijk weinig geld.

GJ

Back