Hallo mensen, Ik zal mij allereerst maar even voorstellen. Ik ben Maarten, vader van twee kinderen (eentje nog maar net twee weken oud en de oudste 3,5 jaar) Ik ben een maandje terug behoorlijk gepakt door het helivirus doordat ik op ebay zo'n klein fairy dingetje tegenkwam. voor 12 euro thuisbezorgd vond ik dat wel een leuke grap. na een paar crashes, net toen ik het een beetje door begon te krijgen was de staartmotor denk ik niet meer helemaal jofel en draait hij als een gek in het rond.
Toen maar een 3 ch S011 besteld.. net toen ik dat had gedaan dacht ik dat het misschien beter was om een iets serieuzer koptertje te kopen.. Ik ben van plan voornamelijk in de woonkamer te vliegen dus groot kan het niet worden.. stunten is niet aan mij besteed dus werd het een walkera 5#6 2.4ghz. toen sloeg het virus echt toe en heb ik ook een 4#3b besteld en een simulator (preflight) de 4#3 zal nog wel een tijdje aan de grond blijven tot ik de 5#6 en de simulator een beetje onder de knie heb. en dan rustig leren hoveren
Ik zat eerst nog te twijfelen over een 4g3 maar dat lijkt niet echt een goede keus te zijn voor beginners.. de 4#3b zal vast een grote uitdaging worden om te vliegen..
Ik ben benieuwd...
Maarten
Maarten
Toen maar een 3 ch S011 besteld.. net toen ik dat had gedaan dacht ik dat het misschien beter was om een iets serieuzer koptertje te kopen.. Ik ben van plan voornamelijk in de woonkamer te vliegen dus groot kan het niet worden.. stunten is niet aan mij besteed dus werd het een walkera 5#6 2.4ghz. toen sloeg het virus echt toe en heb ik ook een 4#3b besteld en een simulator (preflight) de 4#3 zal nog wel een tijdje aan de grond blijven tot ik de 5#6 en de simulator een beetje onder de knie heb. en dan rustig leren hoveren

Ik ben benieuwd...
Maarten
Maarten