Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles wat radiografisch is vind ik fantastisch, maar als ik volwassenen er erg druk mee aan de gang zie, bekruipt mij toch altijd het gevoel dat die mensen in hun jeugd iets tekort gekomen zijn. Het zijn doorgaans ook van die geitenwollen sokken types met baard waar ik mij liever niet mee associeer. En toch vind ik het erg gaaf.
Ik zie het anders.. ik ben er trots op dat ik op m'n 35e nog kan buiten spelen met m'n speelgoed.. en hoop dat tegen de tijd dat ik m'n kist inga, mensen nog zullen zeggen dat ik altijd kind gebleven ben![]()
waarom dat dan?Als ik Gates van me achternaam hete dan was ik wel wat met anders bezig, maar het blijft mooi spul.
In het echt heb ik nog nooit een negatieve reactie gehad. Als ik mijn vliegtuig aan het in- of uitladen ben, komen er regelmatig enthousiaste mensen bijstaan, en de algemene trend is eigenlijk altijd 'mooi spul man, dat wil ik ook wel doen, maar ik vind het te duur'.
het laatste stukje vond ik niet zo leuk ik wil dat zeik wijf vermoordenmensen hebben vaak ook moeite dat we toch een leuke hobby hebben
[URL="- MINI GP V RC Car[/URL]
Tjah echt gewaardeerd worden we niet.
In de commercials ook al niet. Maar goed slechte reclame is ook reclame.
Vorige week komt er ook iemand op het veld. Vrouw: Zegt: Nou wat is er nou leuk aan een beetje heen en weer vliegen. ( met de bijbehorende gebaren en uitdrukking)
Zolang wij er maar lol in hebben toch.