Bestaan er schaalrompen voor de T-Rex500L Dominator?

Discussie in 'Schaalhelikopters' gestart door pieter_oudenhoven, 22 nov 2021.

  1. pieter_oudenhoven

    pieter_oudenhoven

    Lid geworden:
    21 mei 2010
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Nieuwegein
    Hallo,

    Ik heb een T-Rex 500L Dominator en zou hiervoor graag een schaalromp hebben. Het allermooiste vind ik een Airwolf (Bell-222) of iets militairs (bijvoorbeeld een Apache). Maar ik sta overal voor open! Ik wil gewoon iets anders dan dat saaie kapje. :)

    Ik heb er uiteraard naar gegoogled maar wat ik voornamelijk tegenkom, is dat er geen schaalrompen zijn voor dit model. Is dat inderdaad waar? Of zijn er hier mensen die, eventueel met wat aanpassingen, een schaalromp passend gekregen hebben op dit model?

    Groeten,
    Pieter
     
  2. Helikapoter

    Helikapoter Vriend van modelbouwforum.nl

    Lid geworden:
    11 mrt 2006
    Berichten:
    790
    Locatie:
    Drechterland
    Hier even informeren, in principe zou met wat handigheid dat mechaniek er in te maken zijn ,voor
    Sommige moet je andere zijplaten gebruiken die er dan bij zitten , echt panklare oplossingen zijn er niet
    dat maakt het bouwen dan ook een leukere uitdaging, of je moet een kant en klaar model kopen wat vaak vele malen duurder is zie: https://scaleflying.de/Roban-Scalerumpf/500/Ruempfe/?order=name&p=2
     
  3. pieter_oudenhoven

    pieter_oudenhoven

    Lid geworden:
    21 mei 2010
    Berichten:
    868
    Locatie:
    Nieuwegein
    Dank je, da's een mooie site met veel mooie schaaltoestellen. Ik ga eens rondneuzen daar!
     
  4. Logos1

    Logos1

    Lid geworden:
    29 okt 2007
    Berichten:
    132
    Locatie:
    ZW Drenthe
    Kijk ook eens naar Thundertiger 90er A109 power, of 50er ecureuil as355n
     

Deel Deze Pagina