Bestand toevoegen aan posting?

Is het mogelijk een .pdf of een .zip bestand toe te voegen aan de posting?

Het is bij een bouwverslag wel leuk als de tekening eenvoudig door andere gebruikers ook te downloaden is.

Eric

Voor 99% zekerheid heb je bij je eigen internet provider een stukje homepage. Wandel eens door de helpdeskpagina's van je provider over het activeren, maken en uploaden van je homepage.

Als je uitgebreid reageren kiest, zie je onder het invoerveld de optie bestanden toevoegen.
Waaronder pdf tot 20kB en zip tot 100kB.

Okay,

Volgens mij heb ik het gevonden.
Ik lijk wel een noob...., ben toch al enige tijd actief op het forum, maar heb nu pas het idee om een bijlage te plaatsen.

Waar ik nog niet achter ben gekomen is waar ik de bijlage kan uploaden.
Ik zie bij mijn gebruikersinstellingen het tapje "Bijlage" maar nergens de mogelijkheid tot uploaden.
Heeft het te maken met dat mijn fotoalbum redelijk vol is?

Gelijk nog maar een vraag;
Kan mijn fotoalbum vergroot worden?? ik maak nog al wat bouwverslagen (er komen er weer 2 aan) maar ik heb niet voldoende ruimte meer om foto's te uploaden. Het zou zonde zijn als de foto's uit de bestaande draadje verdwijnen.
Of is het verstandig om naar een externe data service te gaan?

Kan mijn fotoalbum vergroot worden?? ...
Zie
hoe-word-ik-vriend-van-het-forum

... Ik zie bij mijn gebruikersinstellingen het tapje "Bijlage" ...
Bijlagen toevoegen doe je bij het aanmaken van een bericht. Onder door jou genoemde gebruikersinstelling -> bijlagen krijg je overzicht van al je bijlagen.

... maar nergens de mogelijkheid tot uploaden. ...
Zie bijgevoegde bijlage :) Mocht jij die versie van de editor niet krijgen dan op meer opties klikken bij aanmaken van een bericht.

Bijlagen

• Screenshot - 06202014 - 12:50:39 AM.jpg
    Screenshot - 06202014 - 12:50:39 AM.jpg
    48,5 KB · Weergaven: 118
Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Ron,

Goed dat je dat screenshot erbij zet.
Ik heb deze optie dus niet!!! (En ja de instellingen staan op geavanceerd)

Ik heb alleen de optie's "Abonnement op discussie" en "Discussie waarderen" ????????

Geen idee waarom jij die optie niet (meer?) hebt. Te veel foto's? Dat zou je kunnen checken door paar foto's uit album te verwijderen (vergeet ze niet eerst op eigen PC op te slaan), en vervolgens weer te plaatsen.

Back