Ha die Senne.
Dat wordt een Lipo accu met een speciaal daarvoor bestemde lader. Even een aanschaf maar een wereld van verschil.
Ik stem voor ééntje met balancer. Een extra connector die aan je accu zit en die je ook op de lader aansluit. De lader houd dan alle 3 de accucellen in de gaten en gelijk van lading. (In balans dus!) Sommigen vinden het onzin maar Lipo's zijn nou eenmaal een beetje gevoelig.
Ikzelf gebruik accu die van Graupner van 800 mah. (best. nr. 7620.3)
Vliegtijd 15-20 min of zo, meet ik nooit. In ieder geval stukken langer dan standaard. Hij is ook nog eens meer dan 10 gram lichter en dat is veel voor die X-Ufo. Deze accu past met minimale aanpassinkjes in de originele accuhouder.
Je zult wel het stekkertje op je UFO aan oeten passen. De meesten gebruiken een (Tamiya) BEC connector. Die kleine rooi, ken je wel denk ik. Waaron die?? Omdat die ook al aan de accu zit. (bij de meeste merken tenmistebij de kleine accu's)
Er zijn ook zat andere accu's. Bartjuuuuhhhhh heeft geloof ik 910 mah. Gewicht onbekend bij mij. (Bartjuuhhhh vertel!?!?!?
Je kunt ook voor (2 of meer) van kleinere capaciteit gaan, 700 of zo of zelfs 350 (35 gram!) a 400 mah. Die wegen bijna niets. Wordt de UFO wendbaarder en vliegt letterlijk en figuurlijk "lichter" Die motoren heebben het stukken gemakkelijker en ze zullen je belonen met koeler lopen en langer leven.
Misschien hebben de andere heren Ufioten hier nog iets aan toe te voegen ??? (zal wel)
Ik hoop dat je hier iets mee kan. Nog meer vragen?? Laat maar horen. Meestal zijn er meer Ufioten in de buurt maar nooit als je ze nodig hebt.
Groetels :sniper:
Arie
Arie