Beste Plaats camera op easystar

Sinds vandaag in het bezit van een easystar en een kodak zx1. Deze gaan worden gecombineerd maar waar zou ik de zx1 het beste kunnen plaatsen. De ontvanger heb ik in 'het achterste vakje' van de romp van de easystar gebouwd.

Ik heb hem nu even geprobeerd te klemmen in de canopy maar dat moet veel beter kunnen. Wat zouden de goede opties zijn ? misschien wel een gaatje in de vloer maken ?

camgu.jpg

cam2v.jpg

Hee Johan,

Dat ben ik zeerzeker met je eens !
Graag wilde ik oefenen met een soortgelijk object op dezelfde plaats.

Ik dacht dat misschien de camera plat op de vloer leggen nog wel een goed idee is (zag ik op een ander forum)

Wat is er in hemelsnaam met uw romp gebeurd??
En als je uw camera op de grond legt heb je geen duidelijk beeld (geen horizon en alles gaat te snel) vergelijk het maar met naar voor kijken terwijl je op de autostrade rijdt, en naar onder kijken, alles beweegt dan veel te snel en is dan onscherp... Logisch toch? gewoon eerst leren vliegen, en dan pas beginnen testen met de camera.

hahah, het valt mee hoor. De tape is slechts versteviging en voor de buiklandingen !

Dat filmen vanaf de 'bodem' niet scherp is kan ik goed inkomen, deze streep ik dus gelijk weg. Het model zal dan worden dat de camera rechtop voor de canopy komt denk ik.

Google is altijd goed. Daar heb ik de eerste 10 pagina's doorgekeken op tekst en afbeeldingen. Daar zie ik veel mensen die een (foto) camera plaatsen richting de zijkant op of in de canopy.

Omdat de zx1 rechtop moet staan om in HD te filmen dacht ik eraan om in de neus hiervoor een gat te maken. Is dit een goed idee ?

Back