Beste stap na modified klasse

Hallo allemaal,
Ik heb enkele jaren geleden 1/10 wedstrijden gereden in de brandstof klasse en ben er nu enkele jaren uit geweest.Omdat het toch begon te kriebelen om weer te gaan rijden en de drang naar competitie heb ik de hobby weer opgepakt,met als doel om in 2015 weer clubwedstrijden te gaan rijden.Omdat ik electro ga rijden en graag alles goed wil voorbereiden heb ik een spec-r s1 auto aangeschaft die momenteel klaar is met een sp 13,5 turns,clubstock sp regelaar etc.Nu zag ik helaas dat er op de baanbrekers geen stock klasse meer bestaat en dat ik moet uitwijken naar de modified.Ik ben nu dus aan het bekijken wat het beste is en wat ik met mijn chassis voor mogelijkheden heb.Ik zit er aan te denken een compleet nieuw chassis te kopen voor de modified klasse omdat er gezegd wordt dat de specr S1 de power niet aankan van de modified.Kan iemand mij hierin adviseren of dat het mischien wel gaat met aanpassingen van een r1 op de auto of wat kan ik het beste doen ?
alvast dank mvg ser-pent

Volgens mij is de stock vervangen voor de super stock, iets van een 10.5 turns en regelaar vrij (maar geloof wel in blinky mode)

Hoi roelof,
dit las ik dus ook op de website maar ik spreek diverse leden die zeggen dat de electro klasse bestaat uit:

1/10 modified
1/10 f1
en pro ten

ik kan echter ook geen uitslagen vinden van een pro stock klasse..
kan je mij bevestigen of deze er wel gewoon is ? alvast dank

Ik ben al een tijdje niet op de clubraces geweest maar idd verbaasd het mij dat er geen stock meer is.

Maar wat is er mis met de Spec R? Volgens mij is er in de aandrijflijn niets anders dan de raceversie.

in mijn ogen niks roelof maar hoorde verhalen dat het chassic slap zou zijn voor een modified motor maar had hier me twijfels bij

Volgens mij wordt er nog steeds een stock klasse gereden met 10.5 motoren.

Mail anders Eppo of Ferdi eens. Die zullen het zeker aan je kunnen vertellen.

Staat allemaal op de site en de fb van de baanbrekers.
Kom anders eens langs op een donderdagavond, dan zijn er meestal veel electropiloten en kan je tekst en uitleg krijgen.
Gisterenavond is de eerste ZAC gereden met touring 10.5 blinky.

MJ

Stock klasse is er wel maar de eerste 2 races zijn er geen rijders geweest.
De laatste race zijn de junioren aan de gang gegaan in de stock klasse zei rijden dan weliswaar met een 13,5 motor.
Maar feitelijk is er een 10,5 klasse met de regelaar in blinky.

Gr Patrick

in mijn ogen niks roelof maar hoorde verhalen dat het chassic slap zou zijn voor een modified motor maar had hier me twijfels bij

Ik rij al een tijdje mod 4.5T met mijn R1. Niks mis mee. Je zou dus S1 onderdelen kunnen vervangen voor de R1 onderdelen.

Back