Beste thuis cp heli WINTERTIJD

Hallo allemaal, nu de winter in aantoch is ben ik op zoek naar een cp heli voor binnenshuis. Helaas lukt dat niet met mijn 700...

Wat raden jullie aan? Is die blade nano cp iets??

Grt en alvast bedankt!!

MCPX of Nano CPX als het CP moet zijn. iets groters zou ik persoonlijk niet binnen vliegen kwa CP.. anders en FP zoals de 120..

Hallo allemaal, nu de winter in aantoch is ben ik op zoek naar een cp heli voor binnenshuis. Helaas lukt dat niet met mijn 700...

Wat raden jullie aan? Is die blade nano cp iets??

Grt en alvast bedankt!!

Hoi @pizmo75:
koude vinger?:mad:

ik heb een mCPX compleet met zender gekocht,
moet wel zeggen, dat deze mini buiten beter vliegt dan binnen,
maar qua grote is hij goed, en gaat niet zo snel wat kapot!!,

(ben wel eens met een 250er binnen gehovert, maar die is te groot)

Ik heb de nano en de m cpx. De nano is volgens mij het meest geschikt voor de kleinere woon ruimtes.

De mcpx vlieg ik liefst buiten of eventueel in de sporthal.

De nano is al fun op enkele vierkante meters.

Ik heb goede ervaringen met de mCPX. Heb vorige week met de nano gevlogen en voor mij (ben een beginner) maakte het niet zoveel uit Heb al vele vlieguren met de mCPX in huis.

Ik heb op de mCPX vandaag voor het eerst
die vleugel met extra gewichtjes geplaatst voor binnen,
blh3511-fast-flight-main-rotor-blade-set-whdwe-mcp-x.jpg

vliegt die nu zo als 'n coax, ha ha ha

Ik vind de nano beter dan de mcpx. zeker voor binnen vind ik het kleinere formaat beter.

De staart houd het ook heel erg goed tov van de mcpx.
Bij de mcpx gaat ook alles maar je zal met meer beleid moeten sturen anders raak je hem hopeloos kwijt omdat de staart onverwacht dibgen doet.

Ik ben ondertussen ook al een aantal keer vrij hard gecrasht met de nano (muur, kast en eens hard tegen de grond). Tot hiertoe heeft dit nog geen schade opgeleverd.

Ik ben zelf ook zeer tevreden van de Nano. Ben zelf ook maar een beginner maar kan er in huis simpel mee rondvliegen. Enige wat ik kan afbreken is de motor. Rond vlucht 40 begon deze al wat vaart te minderen en is nu aan vervanging toe... Ben ook zeker niet de enige met dit proleem!

mCPX met rond 120 vluchten,
nog geen probleem met de motor,
dacht het eerst, maar gaat nog steets goed.

Back