Beste Traxxas t/m 250 euro?

Wat is de beste Traxxas t/m 250 euro?

• Total voters
    25
  • Poll closed .
Sorry als ik je poll in de war schop... maar de auto's die je noemt lijken qua chassis erg veel op elkaar, en het oordeel of ze 'goed' zijn hangt er helemaal van af wat je er mee van plan bent!

X2 met wat Slashmaster zegt. Beetje onzinnig topic in mijn ogen en aanlokkelijk voor leuke flamewars.

ik rij zelf sinds kort met de bandit, voorzien van een lrp set x11 5.5turns. moet ik eerlijk zeggen dat die het beter doet dan verwacht zo'n kleine 50.000 toeren op de achterwielen rijd die opzicht nog best wel lekker. maar ben de van overtuigt dat de andere modellen ook helemaal niet verkeerd rijden.

Misschien een rare opmerking maar de chassis van de genoemde auto's zijn bijna allemaal identiek, alleen is de ene een truggy, de ander een buggy, de andere een monstertruck en de laatste een short course truck.
Welke de 'beste' is kun je dus niet oordelen, want het is gewoon een persoonlijke voorkeur waar je graag mee wil rijden.
Ik zal stemmen op de slash omdat ik er zelf mee rijd, maar dat hoeft dus niet te betekenen dat het de beste is.

Koop wat je zelf wil. Ze zijn allemaal van hetzelfde materiaal gemaakt, alleen de rij eigenschappen zijn anders.

Back