bestellen bij www.rcmodels.com

Discussie in 'Algemeen auto's' gestart door remie, 11 jun 2004.

  1. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    ik wil hier meschien mij savage ss bestellen.
    maar nu is mijn vraag of er iemand ervaring heeft met deze winkel?
    en wat tax kosten en verzendkosten zijn.
    er staat trouwens op dat er geen tax. kosten zijn word dit dan ergens anders in verekend ?
     
  2. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
  3. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    niemand ?
     
  4. Scarecrow

    Scarecrow Guest

    "eHobbies (=rcmodels) currently ships within the United States, including Puerto Rico. We also ship to Canada and the United Kingdom." Tenzij je gaat verhuizen ofwel een behoorlijke aardschok gaat voorspellen, ligt Velden volgens mij nog niet in 1 van de genoemde landen...

    Enniewee, een Europrijs van rond de 290. Shipping is afhankelijk van de verzendmethode (snel of langzaam) maar reken op minimaal 75 Eur (groot, zwaar pakket).
    En dan de Tax. Ja, het staat er wel hoor : "Customers shipping outside the United States may be subject to import duties and taxes, which are levied once a shipment reaches your country." In een zeer gunstig geval 'slipt' ie door de douane zonder extra kosten maar reken er niet op, daarvoor is het pakket te groot...
    Uit mijn hoofd een procent of 25 in totaal aan kosten (invoerrechten enzo). Zit je rond de 450 Euro (alles rijkelijk afgerond en ik ben denk ik nog voorzichtig met de verzendkosten).

    Nou, voorruit, maak er 450 Euro rond van, dan kun je net zo goed naar www.hobbydeals.nl gaan (489 Euro). Zit je ook nog iets makkelijker met garantie voor maar een paar (relatief) knaken meer...
     
  5. remie

    remie

    Lid geworden:
    8 apr 2004
    Berichten:
    1.296
    Locatie:
    Velden (Nederland)
    okeej bedankt voor de info
     

Deel Deze Pagina