bestellen onderdelen

• Topicstarter Topicstarter jojos
  • Startdatum Startdatum
J

jojos

Guest
Hallo
Weet iemand waar ik onderdelen van rabousch kan bestellen zoals een messing schroef heb gezocht op internet maar kan niets vinden...
icon8.gif

mvg john

Je hebt je locatie niet ingevuld dus ik weet niet waar je vandaan komt maar Verpaget in Eindhoven kan t zo voor je bestellen. Kwestie van Leo even bellen.

Groeten, Bram

Als de topicstarter eens de naam van het bedrijf correct had gespeld, had hij in Google 256.000 resultaten gezien...
Waaronder beide catalogi van het bedrijf:
Raboesch Precision Enineering

En daarin staan ook de distributeurs.
Modelbouwshop Flevoland kan de zaken zó bestellen, evenals vrijwel elke andere winkel in Nederland.
Maar MBSFlevoland stuurt het netjes naar je op.

Dan heb je het niet goed gedaan jong
Want bij mij kwam het gelijk er op hoor
Even raboes selekteren en dan bij google plakken
suses verzekerd hoor
mvg
Frederik:D
hallo frederik,de makkelijkste weg is een ander laten zoeken.Als je wilt kun je alles ong.vinden.Hoe ouder,hoe makkelijker men iets op internet schijnt te vinden.
v'.gr.adrie

Laatst bewerkt:
hallo frederik,de makkelijkste weg is een ander laten zoeken.Als je wilt kun je alles ong.vinden.Hoe ouder,hoe makkelijker men iets op internet schijnt te vinden.
v'.gr.adrie

ik heb zeker een andere google dan jullie, zowel onder rabousch of raboes vindt hij niets, adrie zeker lid van de benidorm basterds.........,idd roel de catalogus van het bedrijf had ik wel gezien maar daar stonden alleen maar buitenlandse adressen in maar toch bedankt voor dat adres. geert en bram bedankt.............p.s. spijkenisse.

Dan heb je het niet goed gedaan jong
Want bij mij kwam het gelijk er op hoor
Even raboes selekteren en dan bij google plakken
suses verzekerd hoor
Als je dan een zoek advies geeft, spel dan in ieder geval de te zoeken naam goed.
Met deze naam stuur je iemand gewoon het bos in.

Back