Bestellenbij Hobbyking

Hoi,

ik weet niet of dit onderwerp hier thuis hoort, maar dan hoor ik het wel.

Er zijn vast wel mensen die ervaring hebben met het bestellen bij Hobbyking. Ik wilde 2 accu's daar bestellen, maar kon ze niet betalen. Ik heb een Paypal rekening maar ze blijven vragen om een creditkaartnummer. Ik heb alleen geen creditkaartnummer. Volgens mij, en ook volgens Paypal, moet je gewoon kunnen betalen zonder creditkaart.
Heeft iemand hier ervaring mee, of snap ik het nu gewoon niet.

Heeft volgens mij niets met Hobbyking te maken maar met het koppelen van je creditcard aan je paypal account.

Gaat via de website van paypal.

Even wat over het hoofd gezien, je hebt geen creditcard... je bankrekening wel gekoppeld met paypal?

Laatst bewerkt:
te weinig op de paypal.
rekening houden met de wisselkoersen.het kan soms enkele centen schelen.trouwens hoeveel verzendkosten betaal naar nederland?

greetz

Je kan ook je bankrekening koppelen aan je paypal account, dan wordt het gewoon van je bankrekening afgehaald met automatisch incasso.

te weinig op de paypal.
rekening houden met de wisselkoersen.het kan soms enkele centen schelen.trouwens hoeveel verzendkosten betaal naar nederland?

greetz

Dat is te zien welke items je koopt. Het gaat volgens gewicht, maar als je nieuwsgierig bent kan je altijd zelf eens een kijkje nemen op de site.

Btw, dat crossparcours in Lovedegem, waar is dat precies? Ik passeer elke dag langs het water, maar ik heb het nog nooit gezien.
En mijn auto is eindelijk klaar :D

ik denk ook dat je je misschien vergist hebt in het bedrag

ik heb al vaker bij hobbyking besteld en beaald via paypal zonder dat mijn bankrekening gekoppeld is aan mijn paypal rekening

als je aangemeld bent op de site van paypal kun je je saldo zien in euro's en in dollars

idd kan het om een paar cent aan

goedkoop zijn ze er precies niet.30dollar om max 1.5kg op te sturen?

wooow

ik zie er een intressant zendertje staan maar de verzending is meer dan de aankoop?of zie ik iets over het hoofd??

heb nooit problemen gahad met de betaling via pay pall, zou erg voorzichtig zijn met het geven van je credit card gegevens op internet

Je gegevens bij paypal doorgeven doe je eenmalig. Daarna betaal je via paypal en hoef je geen creditcard gegevens door te geven bij het bedrijf waarbij je besteld.

Uiteraard verstandig omgaan met je creditcard nummer. Maar dat geldt ook voor pinnen etc.

goedkoop zijn ze er precies niet.30dollar om max 1.5kg op te sturen?

wooow

ik zie er een intressant zendertje staan maar de verzending is meer dan de aankoop?of zie ik iets over het hoofd??

Dan doe je wat verkeerd en zie je wat over het hoofd. Zelfs als ik iets tot 3 kg uitzoek zijn de shipping kosten maar $9,99.

open site en klik boven aan op postage table.
selecteer NL

$ 24,36 kost het tot 1500gram bij air parcel niet meer niet minder.

9.99 voor 3 kg is onzin.....

Maar kan niet zeggen dat het duur is. 1.5kg voor 20€ vanuit kongkong....

Laatst bewerkt:
als je de 1dollar regel van liquid gewoon bent dan is dit duur.
je bent al verplicht een heel doos aan te schaffen van meer dan 400gr
komaan zeg!

Maar LQRC is ook niet de norm denk ik. Ik heb het wel gehad met die club dat ze meer aan postzegels kwijt waren dan de waarde van mijn bestelling.

Een open deur, maar je hebt toch wel een account aangemaakt bij Hobbycity.
Ga je daarna naar je winkelmandje en betalen, dan kan je daar aangeven hoe het betaald en verzonden wordt en is afhankelijk van gewicht...

open site en klik boven aan op postage table.
selecteer NL

$ 24,36 kost het tot 1500gram bij air parcel niet meer niet minder.

9.99 voor 3 kg is onzin.....

Maar kan niet zeggen dat het duur is. 1.5kg voor 20€ vanuit kongkong....

Onzin is het niet ;)

Alleen moet je wel items kiezen die dan ook in Duitsland in de Warehouse liggen.

Maar over het algemeen is Hobbyking echt niet duur in het verzenden en betaal je gewoon naar gewicht wat je wilt kopen. Voor dat geld kan je het ook niet zelf gaan halen.

Of je nu een steen koopt van 1,5kg die je 1 dollar kost of een klomp goud van 1,5 kilo welke vele malen hogere prijs heeft. Het gewicht van het te verzenden item blijft 1,5kg en de prijs zal dus gewoon het zelfde zijn voor het verzenden.

Als je veel kleine dingen koopt bij Hobbyking die misschien een hoge prijs hebben maar een laag gewicht dan zijn de verzendkosten gewoon netjes en laag. Meestal zijn de verzendkosten binnen Nederland voor dat soort dingen nog hoger.

Laatst bewerkt:
Daarbij, de helft is daar ong 25 procent van de prijs hier in nl, en dat is heel wat euries aan verzending! hou er ook rekening mee dat de verzending in DOLLAR is, en dus ook nog iets goedkoper uitvalt.

Paypal: Bankrekening toevoegen, dan kiezen voor je bank, en niet creditcard maar bankpas, kan je alles mooi aan elkaar koppelen.. hoef je geen saldo op je paypal te zetten;)

Back