Bestelling www.b-p-p.com niet aankomen

• Topicstarter Topicstarter badmuts20
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
B

badmuts20

Guest
Hallo luitjes,

Ik heb vorig jaar bij Bishop Power Products een mamba motor besteld nadat ik de vorige in de soep heb laten lopen.

Nu is de voorgaande keren alles perfect gegaan met de bestellingen maar nu krijg ik maar steeds niets binnen.

De verkoper zegt wel een nieuw exempaar op te sturen maar of dat gebeurd kan ik natuurlijk niet zien.

Heeft iemand anders dit ook bij de hand gehad?
Zo ja, hoe opgelost?

Thx

ja,

Vorig jaar heb ik een CC Phoenix 10 A regelaar bij hen besteld. Dat duurde ok (on)behoorlijk lang (meer dan vijf weken) na wat heen en weer gemail is er een tweede (??) opgestuurd met excuses en heb ik mijn regelaar ontvangen.

Eind april/ begin mei heb ik een CC 45 A regelaar en een USB link besteld. Ook nog niet binnen. Vorige week, na mail vragen van mij kwam er een reactie van Troy: sorry foutje, stuur het alsnog op en doe er een 10 A BEC bij voor het ongemak.

Nu nog even wachten tot het binnen is.
Voorlopige score: twee keer bestellen, beide keren niet vlot ontvangen. Dat betekent dat de meeste Chinese en Japanse zaken dat beter voor elkaar hebben.

groet,

Erik

Ik ook, eind mei de mamba 4600 met sidewinder esc besteld, was toen in de actie.
Iemand in mijn msn lijst had dezelfde motor en esc besteld. de actie was bestellen voor 31 mei en de 31ste van mei zou dan alles wat er besteld was verstuurd worden.
Diegene in mijn msn lijst ontvangt een week daarna de motor en esc, maar ik niet. Ik ben nu al heel wat mails verder, en troy beweert al 2 x dit pakket te hebben verstuurd, na de bevesteging van mijn adres waar hij om vroeg gaat hij nu het 3de pakket naar mij versturen, en hij belooft dat ik de motor en esc volgende week zeker binnen heb...........ben benieuwd.

yep dat is bij dus ook al zo.
Meerdere maken verzonden en na adres controle, op verzoek, in een merkloze verpakking.

Het vreemde is dat ik eerdere bestelllingen (2x mamba 8000kV en 1x Mamba 5700) geen problemen met ze heb gehad.
Ik ben nu bijna een jaar verder. :-(

Hoi,

Ik heb van Aaalie gehoord (hij had er ook recent besteld) dat de leveringen van Mamba/ castle creations wat op zich laten wachten ivm voorraad problemen.

Mvg, Vincent

De service van bpp is super dus als ze (troy) zeggen dat er iets is opgestuurd dan is dat zo. Douane controleert steeds feller vanuit amerika dus vertragingen van een maand of meer kan goed en ook steeds vaker.

Gister stond er in de televaag dat 90% van de bestellingen ongecontroleerd doorgaan.

hm bestel veel in het buitenland maar slechts enkele keren iets moeten betalen.
Maar nog gen enkele keer gehad dat de duane me pakje langer als een jaar vasthoud.

affijn, troy stuurt het nog eens op via hun nieuwe pakketdienst.

We zullen zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back