Besturing d.m.v. Futaba FF9

Ik rijd nu al een tijdje een FG MT en een Team Losi LST.
Deze bestuur in momenteel met een stuurwielzender, de T3PK.
Nu wil ik binnenkort gaan helivliegen, en als voorbereiding heb ik daar een FF9 zender voor gekocht.
Zelf vind ik het ook het prettigst om met een knuppelzender mijn trucks te kunnen besturen.
Ten 1e omdat ik dit gewoon fijner vind rijden.
Ten 2e omdat ik dan al mijn modellen (heli en trucks) in één zender heb staan.
Ik heb in beide trucks een 2.4 gig R603 ontvanger voor de T3PK steken, maar ik ben bang dat ik deze niet meer zal kunnen gebruiken als ik de FF9 wil gaan gebruiken.

Nu is mijn vraag aan jullie, wat is er allemaal voor nodig om mijn trucks te kunnen besturen met de Futaba FF9??
Zelf wil ik het namelijk heel graag veranderen, maar als de kosten te hoog oplopen dan laat ik het zoals het nu is denk ik.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt.
Lars

Ga er even vanuit dat je bij 2.4 GHz wilt blijven, weet niet welke zendmodule je nu hebt. Je zou moeten checken of de 1-F1958 TM8 2.4 GHz zendmodule voor de FF9 ook op de R603 werkt, hij staat nl niet in het rijtje...

Laatst bewerkt:
Ga er even vanuit dat je bij 2.4 GHz wilt blijven, weet niet welke zendmodule je nu hebt. Je zou moeten checken of de 1-F1958 TM8 2.4 GHz zendmodule voor de FF9 ook op de R603 werkt, hij staat nl niet in het rijtje...

Ik kan hem ook nergens in vinden inderdaad.
Waarschijnlijk zal die het wel niet doen.
Kan iemand dit met zekerheid zeggen?

Voor de FF-9 moet je dan 6 of 7 kanaals kopen die in de trucks moeten .
De 3 kanaals werkt niet op het 2,4 modul van de FF-9 . :(

Mvg Johan

Back