besturing

• Topicstarter Topicstarter eric
  • Startdatum Startdatum
E

eric

Guest
Ik heb niet kunnen vinden wat zocht, daarom deze vraag.
Hoe werkt de besturing op een truck. Ik heb van Tamiya een Ford F350 HI-LIFT gekocht
met een Robbe Futuba FX 18 zender.
Graag zou ik op deze auto dezelfde functies maken als op een truck b.v.:
verlichting
geluid
bewegende delen
versnellingsbak.
Kan iemand mij aan informatie helpen van een schema of website?
Alvast bedankt

Groeten Eric

Hallo Eric,

Ik ben zelf in het bezit ven een Robbe Futuba FX 18 zender en heb daarbij een Tamiya King Hauler met een LKW Multifunktionseinheit.
Bij deze set schijnt de zender niet te funktioneren. Ik kan de truck dus niet starten of de verlichting schakelen. Daar baal ik ook wel een beetje van.

Mocht er echter iemand zijn die hier wel een antwoord op heeft!!! Hier even op reageren.

Mvg,

Ton...

Ja dat is een goeie vraag. Maar als jij het weet mag je het zeggen.
Ik kom er niet uit in iedergeval. En ik kan ook niemand vinden die het wel weet.
Dus indien jij tips hebt zeg het maar.

Mvg Ton...

Ik heb 2 trucks met de MFU eenheid van Tamiya en heb geen problemen met de zender MC19 van Graupner maar als ik u was zou ik eerst alles aan sluiten op de eerste 4 kanalen van de zender en je moet ook de MFU eerst instellen door op een knopje te drukken en dan elke stick bewegen zoals in de handleiding van de MFU staat beschreven en normaal moet het dan werken . Ook opletten bij die programmatie mogen geen servo's op reverse staan .

Hopelijk komt het goed

Groetjes

Roby

En anders even contact opnemen met jongens van de asfalt rockers, die weten je vast en zekers te helpen

Back