Bestuurbare auto op brandstof

• Topicstarter Topicstarter axfire
  • Startdatum Startdatum
A

axfire

Guest
Hoi:D

ik ben nog een beginner maar wil graag een bestuurbare auto op brandstof kopen:)

Alleen heb er nog bijna geen verstand van:confused:

Hier is een link van een eentje die ik waarschijnlijk wil hebben allen wat moe tik dan kopen om het e late rijden...:help:Radiografisch bestuurbare Conquistador Monster truck Radiografisch bestuurbare benzine nitro auto, sinterklaas kerst afstandbestuurbaar vliegtuig, afstand bestuurbaar vliegtuig afstand bestuurbare vliegtuigenwebwinkel kopen winkel shop webshop web wi

gr

Aangezien je er nog geen verstand van hebt zou ik sowieso als eerste hier het nodige leeswerk gaan verrichten :!:

Vooral de eerste topics bovenaan in de lijst bij het brandstofauto gedeelte zijn van belang :!:

Verder is het verstandig om naar een andere auto uit te kijken ;)

is niet echt een bekend merk volgens mij, daarom zou ik eerst eens goed kijken hoe goed je reserve onderdelen voor deze auto kunt krijgen.

Oke... een voorstel??? Weet je er 1?

Maar hoe weet je nou waar je op rijd...

Hey allemaal.

Ik denk dat het verstandiger is om naar een modelbouw winkel tegaan bij jouw in de buurt.
Omdat je nog en beginner bent.
De mensen in de modelbouw winkel bij jouw in de buurt hebben waarschijnlijk veel ervaring.
En hun helpen jouw wel.
Ik denk dat je samen met hun wel een mooie auto kan uitzoeken.

Groeten Dennis.

Nog nergens .... Hij wil gaan rijden ;)

Echter al meteen met een auto van twijfelachtige kwaliteit zonder enige kennis....

Mijn advies is daarom ook eerst te gaan lezen hier op het forum :!::!:

ik zou geen auto kopen in een kadoshop want dat zijn meestal onbekende merken en bijna tot geen onderdelen verkrijgbaar.
je kan ook even kijken op de sites van: hpi, protech, tamiya, carson enz voor een mooie auto en koop hem dan in een modelbouw winkel

deze wil ik snel vanaf ... kost je 200 euro..