Bestuurbare auto op brandstof

• Topicstarter Topicstarter axfire
  • Startdatum Startdatum
A

axfire

Guest
Hoi:D

ik ben nog een beginner maar wil graag een bestuurbare auto op brandstof kopen:)

Alleen heb er nog bijna geen verstand van:confused:

Hier is een link van een eentje die ik waarschijnlijk wil hebben allen wat moe tik dan kopen om het e late rijden...:help:Radiografisch bestuurbare Conquistador Monster truck Radiografisch bestuurbare benzine nitro auto, sinterklaas kerst afstandbestuurbaar vliegtuig, afstand bestuurbaar vliegtuig afstand bestuurbare vliegtuigenwebwinkel kopen winkel shop webshop web wi

gr

Aangezien je er nog geen verstand van hebt zou ik sowieso als eerste hier het nodige leeswerk gaan verrichten :!:

Vooral de eerste topics bovenaan in de lijst bij het brandstofauto gedeelte zijn van belang :!:

Verder is het verstandig om naar een andere auto uit te kijken ;)

is niet echt een bekend merk volgens mij, daarom zou ik eerst eens goed kijken hoe goed je reserve onderdelen voor deze auto kunt krijgen.

Oke... een voorstel??? Weet je er 1?

Maar hoe weet je nou waar je op rijd...

Hey allemaal.

Ik denk dat het verstandiger is om naar een modelbouw winkel tegaan bij jouw in de buurt.
Omdat je nog en beginner bent.
De mensen in de modelbouw winkel bij jouw in de buurt hebben waarschijnlijk veel ervaring.
En hun helpen jouw wel.
Ik denk dat je samen met hun wel een mooie auto kan uitzoeken.

Groeten Dennis.

Nog nergens .... Hij wil gaan rijden ;)

Echter al meteen met een auto van twijfelachtige kwaliteit zonder enige kennis....

Mijn advies is daarom ook eerst te gaan lezen hier op het forum :!::!:

ik zou geen auto kopen in een kadoshop want dat zijn meestal onbekende merken en bijna tot geen onderdelen verkrijgbaar.
je kan ook even kijken op de sites van: hpi, protech, tamiya, carson enz voor een mooie auto en koop hem dan in een modelbouw winkel

deze wil ik snel vanaf ... kost je 200 euro..

is splinternieuw .. onderdelen zijn makkelijk te regelen...

Laatst bewerkt door een moderator:
ga er niet vanuit dat ze je bij een modelbouw alles vertellen.
en vooral niet als je er op een drukke tijd naar toe gaat.dan hebben ze er gewoon geen tijd voor en willen ze alleen verkopen.
dus kijk eerst goed rond en stel gerust veel vragen.
er is altijd wel iemand die je wil helpen.

Die carson buggy die caretaker aanbied is volgens mij een super model om mee te beginnen.
Carson onderdelen zijn goed te krijgen, en de acoms 40mhz zender is al een stuk beter dan dat 27mhz prul wat bij die kadowinkel vandaan komt.

Waarschijnlijk heb je daar een hele leuke auto aan en ik neem aan dat caretaker je aardig wijs kan maken in het omgaan met dat model.
TUWQHk7mzxU[/media] - Carson Specter Big Jumps + Crash

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarschijnlijk heb je daar een hele leuke auto aan en ik neem aan dat caretaker je aardig wijs kan maken in het omgaan met dat model.

indien we tot een overeenkomst kunnen komen zal ik je zeker helpen om te leren omgaan met de auto..

maar de grootste tip die we je kunnen geven is heel erg veel te lezen op het forum ... en dan vooral de 5 of 6 stickies bovenaan het brandstof-auto gedeelte van het forum

OKe... ik zal gaan lezen zometeen moet eerst eten...
Dan zalik gelijk kijke naar jouw auto hebben mensen anders nog goede sites met mooie auto's het liefst een monster truck die wel tege een stootje kan... En Wat zijn dan geode merken?

Aangezien je er nog geen verstand van hebt zou ik sowieso als eerste hier het nodige leeswerk gaan verrichten :!:

Vooral de eerste topics bovenaan in de lijst bij het brandstofauto gedeelte zijn van belang :!:

Verder is het verstandig om naar een andere auto uit te kijken ;)

Nog nergens .... Hij wil gaan rijden ;)

Echter al meteen met een auto van twijfelachtige kwaliteit zonder enige kennis....

Mijn advies is daarom ook eerst te gaan lezen hier op het forum :!::!:

indien we tot een overeenkomst kunnen komen zal ik je zeker helpen om te leren omgaan met de auto..

maar de grootste tip die we je kunnen geven is heel erg veel te lezen op het forum ... en dan vooral de 5 of 6 stickies bovenaan het brandstof-auto gedeelte van het forum

Dat heb ik al 2 keer in dikke onderstreepte cursief geplaatste rode letters geroepen ;)

Ja ga het doen.. maar weet jij nog goede sites??? En goed merke kijk bij me vorige reactie wat ik zoek..

Back