Beta testers voor Heli Log gezocht

• Topicstarter Topicstarter Meelis
  • Startdatum Startdatum
M

Meelis

Guest
Ik heb de afgelopen weken hard gewerkt aan een nieuw programma ter ondersteuning van de modelbouw hobby en voor ik deze release zou ik deze graag op enkele verschillende systemen getest willen hebben. De applicatie heet Heli Log maar ook modelbouw enthousiasten die niet in het bezit zijn van een model heli kunnen zich inschrijven.
Met het programma kan je makkelijk al je gegevens van je heli opslaan en terug vinden, het gaat ook mogelijk worden om de gegevens met bijlagen te uploaden naar een server zodat je bijvoorbeeld vanaf het modelbouw forum kan linken naar je bouwverslagen, plaatjes en filmpjes.
Meer informatie over het programma en de beta test kan je vinden op http://www.modelbouwsoftware.nl.

Als ik het totaal bedrag weet wat ik in die dingen heb geinvesteerd, omdat ik alles zou loggen, zou de lol van die hobby er meteen vanaf zijn :lol:

Ik zou het log bestand maar niet aan je vriendin laten zien ;)

Haha, nu je het zegt. Ik ga nog ff snel een wachtwoord beveiliging inbouwen voordat ze thuis komt.

Komt er ook een versie voor de PocketPC, want nu moet je dus al je vluchtgegevens onthouden en later op de PC invoeren.
Zou dus een stuk makkelijker zijn met een versie voor de PocketPC en dan makkelijk synchroniseren op de PC.

Dit staat zeker op de planning, ik ben namelijk zelf ook een enthousiast gebruiker van m'n Pocket PC. Ik heb er nu voor gekozen om het programma eerst met de huidige functionaliteit te releasen en om de Pocket PC functionaliteit later als losse addon te gaan ontwikkelen.

Back