betaal me tepleter aan die baterijen

• Topicstarter Topicstarter cityside
  • Startdatum Startdatum
C

cityside

Guest
hey

waar ken je 12 heroplaadbare baterijen kopen normale grote
dan wil ik graag online willen bestellen want hier in de buurt is geen modelbouw winkel

weet iemand een goedkoope site waar je die baterrijen (heroplaadbare) ken bestellen???

alvast bedankt

Hoi,
Oplaadbare batterijen kan je bij almost elke winkel kopen, van supermarkt tot hema. (die van de hema zijn zelfs erg goed vind ik) Want het heeft niet specefiek iets met modelbouw te doen...
Dus zoek gewoon een winkel op waar ze wat electronica verkopen etc. en vraag maar eens.

Mijn advies.. Koop NiMh batterijen.. van ongeveer 2000 mAh.. deze gaan lekker lang mee op een lading.

En zoek eens op het forum naar vapaxtech... of klik op de banner boven aan je scherm.. Deze verkopen ook batterijen. :)

Mvg. Vincent

Oplaadbare batterijen van het AA of AAA formaat zijn "overal" te koop, Blokker, Hema, Fotozaken etc .... meestal veel goedkoper dan online bestellen i.v.m. de kosten ..... en anders heeft Conrad ze wel .....

Je kunt toch niet zomaar elke willekeurige batterij gebruiken? Wegens het max aantal Ctjes van zo'n batterij of zie ik dat nu verkeerd?

Misschien moet Cityside even aangeven waarvoor de accu's bedoelt zijn?

Als het voor een zender is bedoelt kan dat prima, apparaten die veel vermogen vragen worden niet door aa celletjes voorzien.

Back