Bevindingen van Raptor 50 V2 in reflex

Hey allemaal

Graag zou ik aan alle 3D piloten hier op het forum willen vragen of jullie mijn raptor 50V2 eens willen downloaden en me laten weten wat jullie bevindingen zijn.Niet iedere heli vliegt hetzelfde maar laten we vertrekken van een raptor die geschikt is voor 3D.

Wat ik vooral wil oefenen zijn inverted autorotaties maar weet niet of deze echt overeenkomen met de realiteit.

Hier kan je hem alvast downloaden.

http://runryder.com/helicopter/gallery/26034/Most_realistic_raptor_50v2.zip

http://ferreto.homelinux.com/rc/rc.php?page=downloads&dir=./downloads/Reflex

Alvast bedankt

Hey Davy ,

Ik denk dat de heli een beetje te traag is op de cyclics.
Flippen en rollen duurt te lang.
Ikzelf heb de 9252 op de collective nog de gewone 9202 servo's op de
cyclics en mijn heli rolt en flipt sneller.
Als deze vliegt als de jouwe, welke servo's gebruik jij dan ?
Ik denk dat je een paar parameters moet aanpassen
voor het echte 3D.
Ben eens benieuwd of er nog reactieskomen 8O

Verder ziet de heli er wel mooi uit !

Greetz , Luc

Hey

Alvast bedankt om te reageren he.Tof dat je mijn raptor eens hebt geprobeerd.

Ja inderdaad mijn rappie is nogal aan de trage kant misshien maar zo heb ik het graag.Wel heb ik mijn atv in mijn FF9 op 140 staan,maar dan nog is hij naar de trage kant.Ik doe dit vooral om mijn timing tijdens mijn flips te oefenen en het lukt best.

Wat ik vooral wil oefenen zijn autorotaties weet je.Zou graag volgend jaar meedoen aan de Dutch 3D en zou daartegen mijn inverted autorotatie willen kunnen.Gewone autorotaties zijn vrij gemakkelijk maar op zijn koppie zou ik toch best eens willen vergelijken met die van op de sim.

Inverted krijg je weinig energie in je blades en had graag geweten van een ervaren piloot(en die zijn er hier wel te vinden)welke parameter je het best ingeeft.

Hi, heb 'm ook eens geprobeerd. Ziet er heel mooi uit.
Enkel moet ik me aansluiten bij linuxrc, die cyclic is wel heel traag.
Een rol duurt 3 seconden denk ik met uw model.

Hey Jurrien

ja ik heb in mijn zender de aileron en elevator wel op 140 % staan moet ik zeggen,is ie een beetje sneller maar nog niet echt agressief.Ik vind het wel leuk als ie niet te snel is op de cyclic dan kan ik goed oefenen op de timing tijdens flips enzo.De gravity is toch niet zoals in het echt,en als ie dan echt snel flipt blijft ie gewoon hangen in reflex.

Zal hier op het forum nog is een leuk filmpke posten dat ik geupload heb.
Het is toch fun die reflex he.

groetjes

Davy

Back