Bewijs dat Robert aan modelbouw doet

Burp

Forum veteraan
Iedereen weet wie Robert is. In een ver verleden heeft hij ook wat aan modelbouw gedaan maar met de komst van het forum is dat op een laag pitje komen te staan. Maar het bewijs is geleverd. Een bootje (schip kun je dat met goed fatsoen niet noemen ;)) kwam onder het stof vandaan. Is nog niet klaar en zal voorlopig ook nog niet gereed zijn denk ik.

Betrapt!! Roel bekijkt de hoogwaardige techniek van die mooie scheepje eens en zijn mond valt open van verbazing....Robert heeft echt modellen!!
Foto-XNPQKLVV-G.jpg

En de 100.000 dollar vraag, waar denkt Robert aan terwijl hij dit scheepje in handen houdt en zijn blik naar de hemel werpt? Degene die dat weet mag het zeggen :yes:
Foto-KOFOEDKE-G.jpg

Wat is dit nu weer voor bullshit?????

NATUURLIJK doet Robert aan modelbouw.... is er een andere reden dan om een forum als dit te beginnen? En dat "forumpie beginnen" is al tig jaar geleden... eigenlijk zouden we ons met ons allen diep moeten schamen dat Robert niet meer aan zijn hobby toekomt, feitelijk omdat wij steeds weer op dit forum onze ongevraagde mening aan het geven zijn....

Bij deze, AAN ROBERT:

LEKKER DOOR KNUTSELEN!

groet, Bert

"Nou wil ik lekker gaan varen maar ik heb toch het gevoel dat ik iets mis, wat was dat toch?"

(de zender)

En de 100.000 dollar vraag, waar denkt Robert aan terwijl hij dit scheepje in handen houdt en zijn blik naar de hemel werpt? Degene die dat weet mag het zeggen :yes:
Foto-KOFOEDKE-G.jpg

Had ik nou toch maar een vliegtuig/heli gekocht :rolleyes:

Laatst bewerkt:
er is toch geen storm op komst daar in de verte ? net nu ik hem wil gaan proberen ????:D

Foto-KOFOEDKE-G.jpg
Hmmzz waar blijft de tijd....:cool:
Nooit geweten dat mijn kinderen ooit nog deze boot zouden zien!

No offence maar is die Waanders nu enkele kilo's bijgekomen sedert de laatste keer dat we hem zagen op het forum? (is toch wel weeral enkele jaren geleden):D

Stevo

NO OFFENCE???????? In het echt lijk ik veel slanker hoor, dit is een afwijking in de camera van Roel... ;-)

Back