Bezoek HMS Victory Portsmouth

• Topicstarter Topicstarter Germt
  • Startdatum Startdatum
Mooi.
Ik zie dat we nu met een man of 6/7 zijn die een reisje naar de Victory wel zien zitten:cool:
Dit aantal geeft zelfs de mogelijkheid om een privé gids te regelen, zodat we alles kunnen zien.
We hebben ook een paar mensen die willen rijden, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Maar hoe verder:confused:
We moeten verdere afspraken maken; overnachtingen, wie kan wie ophalen, tunnel of ferry, datum enz....
Er verschijnt binnenkort, daar kan ik nog niks over zeggen want ik wil niemand in de wielen rijden, wederom een mooie happening.
Ik verzoek de gegadigden voor deze uitstap om dat even in de gaten te houden en te overwegen om daar indien mogelijk aanwezig te zijn om daar verdere afspraken te maken, want dit gaat een mooie en zeker ook een gezellige en leerzame uitstap worden.
Dat maakt e.a. afspreken en afstemmen wat makkelijker en staan we straks met z'n allen op de plek waar Lord Horatio Nelson zijn laatste adem uitblies op de legendarische originele HMS Victory:cool:

Wordt vervolgd:D

Laatst bewerkt door een moderator:
defender

Een defender is prachtig, maar om daar om en bij de 500 km mee te reizen : dat is om rugproblemen vragen ;)

Niet alles geloven wat in de krant staat. De vering van mijn muilezel is hard maar
best comfortabel op verharde baan, en ik dacht niet dat Portsmouth ergens op
Borneo ligt. Voor de battle of Britain zou ik de ferry nemen, of misschien de hoover. Lijkt me bizar om als schipliefhebbers de tube te nemen, heb er ook
geen ervaring mee wat dat geeft met een wagen erbij en we zitten niet in tijdnood. De ferry is alleszins goedkoper, maar je moet wel naar Calais bollen.
Voor logement neem ik altijd bed and breakfast, relatief goedkoop en proper want streng gecontroleerd. Normaal moet je voor n zeker uur inchecken maar
ik ben al op de gekste uren binnengevallen en heb nog nooit buiten moeten slapen.
Ik geef toe dat het al een tijdje geleden is, dus ben niet meer van de prijzen
op de hoogte maar hou wel in gedachten dat Engeland voor ons continentalen
duur aanvoelt of ronduit is. Niet dat het me ooit tegengehouden heeft om over te steken :-)
steken

Helaas!!

Wat kan het leven toch mooi zijn! Maar soms ook wel erg wispelturig;)

Afgelopen maand zijn kapotgegaan:
De wasmachine, de vriezer, De bril van mijn vrouw, de distributiesnaar van mijn auto, ...........

Dus jullie snappen het misschien al Het geld is even op en ik kan HELAAS niet mee. Maar ik houd moed want er komt vast een volgende keer.

Ook even kijken naar de topic over de ontmoetingsdag in april Heren, dus als het kan kunnen we daar e.e.a. afspreken:cool:

Niet alles geloven wat in de krant staat. De vering van mijn muilezel is hard maar
best comfortabel op verharde baan, en ik dacht niet dat Portsmouth ergens op
Borneo ligt.

Ik zeg dat niet omdat ik dat in de krant heb gelezen maar wel omdat ik voor land rover werk. Ik ken ze best heel erg goed :)

Prachtige wagens, sterk, niet kapot te krijgen. Al jaren off road wagen van het jaar. Maar om als een sardine zoveel km te rijden is het niet echt gemaakt ;)

vrouw en koters

cool, gaan jullie mijn schip in aanbouw bekijken? Ow, wat ben ik jaloers :( :( :(

Dit zou ik niet mogen missen, ware het niet dat ik 2 kleine kindjes heb en 3 dagen lijkt me wel lang om de vrouw met de kinderen te laten :(

Oh, gooi ze genoeg voer voor 3 dagen, dan lukt dat wel:):):)

Back