Hallo William,
Ik reageer niet veel op het forum, maar heb dat bij jou toch even gedaan. Schitterend zoals je de sleeplier hebt gemaakt met de reepgeleiding. Maar dit even terzijde.
Wat betreft de freesmachine, het bericht is natuurlijk al van Mei. Inmiddels heb ik mijn nieuwe freesmachine thuis staan. Het is een BF20Vario geworden van Locloods. Omdat hij toch in delen naar boven moest, gedeeltelijk gedemonteerd en boven weer in elkaar gezet na grondige reiniging en afstelling. De machine draait perfect ( voor een chinees) en inmiddels bezig met het monteren van glaslinialen, welke ik ook op mijn draaibank heb gemonteerd). Omdat ik van een Proxxon BF36 afkom moet ik nog wel heel veel extra gereedschap aanschaffen. Maar alles op zijn tijd. Wat is overigens jou ervaring met dit soort machines? Aangezien je reageert neem ik aan dat je ook een soortgelijke machine bezit? Gezien je producten kun je er aardig mee overweg. Zou het fijn vinden als ik met problemen bij jou advies zou kunnen vragen. In ieder geval bedankt voor je reactie.
Groet
Sjoerd