Big lama brushless conversion

Goedemorgen,

Kan iemand mij uitleggen wat is precies nodig ben om een big lama brushless te maken ? heb een lama gekocht voor bijna geen geld om lekker voor de lol binnen te vliegen.

Nu heb ik een kitje gezien vanuit hongkong maar ik haal liever de onderdelen zelf op dus gaarna ook uit Nederland.

Kan iemand mij helpen hoe ik dit ga aanpakken ?

Edit: en evt hoe ik een eigen gyro plaatsen ? kan dit met de 3 in 1 controller ?

Alvast bedankt.

Mvg

Laatst bewerkt:
Hey King

Tja, ik heb zelf een E500/Big Lama maar persoonlijk investeer ik er niet zoveel in op parts na met schade. Brushless motoren zijn meer waard dan de heli zelf, lijkt me.

Velen zullen overstappen op een andere heli voordat ze er dure upgrades in gaan zetten. Maar misschien zijn er wel mensen hier die je meer kunnen vertellen.

Laatst bewerkt:
@King

Hier hebben ze brushless motoren voor de Lama, 2 stuks voor 75 pleuri. Ik weet het niet zeker maar ik denk dat je ook een en ander zoals de shafts, rotorkoppen, gears en bladegrips etc. moet upgraden met metal parts.

Borstelloze Motor + 20A ESC

Laatst bewerkt:
Hey king v2

Zelf ben ik bezig een lama v3 brussels te maken. Advies is om op rc groot te kijken. Daar zijn wel mensen die de big en gewone lama brushless hebben gemaakt.

Back