big lama of honey bee cp3

• Topicstarter Topicstarter jerke
  • Startdatum Startdatum
J

jerke

Guest
hallo,
ik zoek een helikopter bedoeld om buiten opnames te maken met sleutelhanger camera.
eisen:
-krachtig genoeg
-moet wat tegen wind kunnen ( licht briesje)
-goed bestuurbaar
-moet GEEN 3D kunnen
-redelijk wat hoogte en afstand kunnen vliegen voor te filmen.

ik dacht de big lama 2.4ghz of de honey bee cp3.

ik ben beginner, maar ik hou wel wat van uitdaging.
en ik zal het wel snel onder de knie hebben.

groetjes.

Als jij denkt dat je het snel onder de knie hebt, moet je een CP3 nemen.Bestel ze dan wel per tien tegelijk. Heb je er altijd een op voorraad en misschien kun je korting bedingen.Nee, zonder gekheid, als je geen enkele ervaring hebt is een CP3 een heel slechte eerste heli. Ga dan voor een big Lama. Alleen zul je daar buiten niet zoveel mee kunnen als het waait. Is en blijft een FP...Willem.

Heb je zelf enig idee wat het verschil tussen de twee heli's is? Want de 'manier' waarop ze vliegen, en sturen, is totaal verschillend. Als je nog niet bekend bent met deze twee typen, dan hier even op een rijtje (met het derde type erbij, voor het volledige overzicht):