Big Lama probleem..

• Topicstarter Topicstarter Big lama 111
  • Startdatum Startdatum
B

Big lama 111

Guest
Heeej,

Ik heb een jaar geleden een Big Lama aangeschaft en heb er dan enkele keren mee gevlogen alles gaat goed.. nu wil ik er weer mee vliegen heb 2 batterijen leeggevlogen en heb dan weer opgeladen en ik steek de batterij in de big lama en verbind het stekkertje.. Steek mijn afstandsbediening aan en het lichtje van mixer speed gyro control system wordt heel even groen voor 1 second ofzo en dan is het weer rood.. ik weet zeker dat de batterij helemaal is opgeladen en er is niets mis mee met de batterij ofzo.. Ik snap het niet ..

Kan iemand mij helpen?

Groeten,,

Ik ken hettoestel jiet, maar normaal moeje altijd eerst de zender aanzetten, throthle naar nul en dan pas de batterij aankoppelen. Anders start hij niet op

Ik deed al altijd eerst throttle naar 0, batterij aankoppelen en dan pas zender aanzetten en da werkte altijd maar nu flikkert het rood lichtje 2 keer en dan blijft ie rood:S

Nogmaals, ervoor ging het wel en ik doe het exact dezelfde manier

Staat er niet met een trim wat throthle op? Dus niet alleen de hendel naar beneden maar ook de trims

Nee het heeft niets met throttle of trim te maken .. het lichtje staat gewoon rood hoeveel ik ook aan de trim en thottle pruts er gebeurt gewoon niets wat logish is als het lichtje op rood staat..
Meestal als ik hem dan aankoppel staat het lichtje voor 2seconden groen en dan rood ..

Hier even een video van het probleem.
Onthou wel dat de batterij helemaal opgeladen was.

my.php

dle.mp4

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor zover ik uit de erg schokkerige beelden kan zien, staat beide keren je gashendel niet helemaal dicht, op het moment dat je de zender aanzet, je kan dan wel je swashplate besturen met de rechter stick, maar het gas zal niet werken. De volgorde is ook nog steeds fout: eerst de zender aan, dan de ontvangeraccu aansluiten. Verder zijn je zenderaccu's behoorlijk leeg, deze zou ik eerst eens opladen.

Paul

Laatst bewerkt:
Ik heb het al geprobeerd met nieuwe batterijen waarvaan alles vol is en het is nog altijd hetzelfde..

En ik heb alle 2 de volgorde geprobeert en geen 1 werkt

Nogmaals,....... je filmpje bekijkend, heb ik sterk de indruk dat de gasstick niet volledig dicht stond (ook de gastrim moet volledig naar beneden), anders werkt de gasstick niet na het binden. Met de verbinding tussen zender en ontvanger is niets mis, aangezien je de swashplate kan besturen.

Paul

Zeer vriendelijk bedankt! heb de gastrim naar beneden gedaan en ie werkte !!

Bedankt!!

Heb wel moeite met trimmen...
Maar oefening baart kunst.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back