Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop dat vandaag of morgen de motor binnenkomt, ik wil ermee aan de slag.
BigLift staat nu al een tijdje zielig te wezen in de woonkamer.
Uiteindelijk komt toch er een 6374-200Kv op, ik heb een 18x10 en een 20x8 prop liggen,
de vraag is even welke ik het beste kan monteren straks maar dat zal een Watt /Amp meting moeten uitwijzen.
Ik moet alleen nog een keer wat aan het landingsgestel doen.
Het is echt te zwaar naar mijn zin en te zwak, na 3 landingen staan de assen al enigzins omhoog
Dan nog even een vraagje over de bekabeling tussen Accu en motor, hier zit bijna 35Cm tussen
(10AWG en 4mm² met 2x 6mm stekker overgangen)
Nu lees ik o.a. op RCgroups dat je er dan beter Elco's tussen kan plaatsen omdat je anders last krijgt van inductie ofzo.
(beetje dure oplossing van YGE)
Kan iemand mij in oer hollands uitleggen of ik hiermee een risico loop?
(Welke moet ik er dan tussen zetten?)
Je kunt beter een propruimer kopen (bij Peter artikel 086-1031, helaas niet op voorraad). Dan kun je het gat perfect op de juiste maat maken.Nu alleen nieuwe propellers, wat het gat is kleiner
(Zo blijf je lekker bezig)
Ja klopt, de kleinste.Welke prop kies ik dan???
Ik gok de kleinste op 10S
Kan je hem niet opboren?
Je kunt beter een propruimer kopen (bij Peter artikel 086-1031, helaas niet op voorraad). Dan kun je het gat perfect op de juiste maat maken.
Weet iemand misschien waar een landingsgestel te koop is?
ga naar de brico/gamma, kies daar eens gewoon staal net zoals de biglift oorspronkelijk was.
Mijn heeft dat ook, buigt genoeg en plooit vanzelf terug.
extra benodigdheden:
* bankschroef
* grote tang
alternatief blijft nog steeds mooie zachte landingen maken hé...![]()
Nu alleen nieuwe propellers, wat het gat is kleiner![]()
Is die 35cm ontstaan door de standaardlengte van regelaar- en accu-draden of heb je er verlenging tussen geplaatst? Twisten van de draden is alvast altijd een goed idee... Dan nog even een vraagje over de bekabeling tussen Accu en motor, hier zit bijna 35Cm tussen
(10AWG en 4mm² met 2x 6mm stekker overgangen)
Nu lees ik o.a. op RCgroups dat je er dan beter Elco's tussen kan plaatsen omdat je anders last krijgt van inductie ofzo.
(beetje dure oplossing van YGE)
Kan iemand mij in oer hollands uitleggen of ik hiermee een risico loop?
(Welke moet ik er dan tussen zetten?)