big scale f16

hoi,

hier de eerste fotos van de f16

word een groot project

binnekort word er aan begonnen

gtjs
wim

lol, Wim, full-scale betekend 1:1 ik denk dat je eerder bedoeld big scale ;)

hoi,

metfull scale bedoel ik dat hij ver tot in detail gaat worden afgewerkt :-)

zal tevens wel een 2 jaar project worden

gtjs
wim

als het mogelijk is de titel te veranderen in f16 superschaal 1:5 dan mag dat maar weet niet hoe

gtjs
wim

Laatst bewerkt:
Dat hoeft niet,

In de eerste post gewoon "edit" kiezen, en dan op "Meer opties" klikken. Dan moet als het goed is de onderwerpregel verschijnen boven aan het bericht zodat je hem zelf kan wijzigen.

Nop ga nie werken nie :-(

Je verandert dan alleen de dikgedrukte tekst boven je bericht en niet (zoals het vroeger wel was) de titel van deze draad.

De draadtitel kan alleen een moderator (jammer genoeg) aanpassen.

Nop ga nie werken nie :-(

Je verandert dan alleen de dikgedrukte tekst boven je bericht en niet (zoals het vroeger wel was) de titel van deze draad.

De draadtitel kan alleen een moderator (jammer genoeg) aanpassen.

Je hebt helemaal gelijk Berto :)

Ik had het nog nooit geprobeerd, maar nu dus wel. de Mod blijft dus over als alternatief Wim.

Idd geen full-scale. Maar ik ben er zeker van dat als Wim klaar is, dat deze F-16 (in tegenstelling tot veel schaalmodellen) dan niet meer te onderscheiden valt van een echte full-scale F-16.

Veel plezier met de bouw!

hoihoi

heb al een berichtje gestuurd naar robert, maar helaas heeft zijn berichtenlimiet bereikt.

zal het nog wel eens proberen , ge me helemaal concentreren op de bouw , is mijn lievelings toestel en wil er het grote werk van maken , ben een echte f16 fanaat en wist zelfs niet eens dat hij een haak heeft onder de romp voor een noodstop:-)

binnekort meer hierover
gtjs
wim

hey tom,

bwa heb nu wel vanalles liggen al thuis maar dan kan ik er jaaaaaaaaren mee doen zonder nog iets bij te kopen he:-)

gtjs
wim

Hoi Wim,

Mag je wel zeggen ja, maar ik zou zeggen koop nog maar lekker wat, zo kunnen wij nog meer genieten in de toekomst...zou je speeltjes wel eens een keer in real life willen zien. ;)

Tom

Proficiat Wim,

Fantastisch toestel, één van de mooiste toestellen die je kan hebben! Je hebt nog mooie toestellen maar deze wordt echt af gewoon. Nog enkele jaren wachten en we kunnen hem irl zien :D

Den Haas (geen eigen login, maar geniet wel mee ;))

Hmm. da's vreemd, heb drie verschillende moderatoren gevraagd om mijn titel van het Mig draadje te veranderen, maandenlang helemaal niets gehoord, :nooo:
en jij stuurt 1x een berichtje het het wordt gelijk veranderd :help: da's, niet eerlijk :( , zal Robert zelf ook maar eens mailen, :grin:

Frank

Back