Big Scale meet, voor kisten MET Proppeler-vertraging.

:
Oorspronkelijk geplaatst door strutter
Barbaar ook van de partij? :worship::worship:

Moet verplichte kost voor hem zijn.:mrgreen:

Ik geef me dus ook op: :sleepy:

Barbaar..Sopwith Pup 1:3 Balsa USA /ZG38- vertraging/ Zaterdag BBQ ja.

Lijkt me geweldig zo'n dag..

01. Ralf Muskens / Sopwith Camel 2,84m / ZG62+Torquemaster / Zat / BBQ ja

02. Teus / Ik kom zeker naar de meeting, maar alleen met camera daar de vertraging van mij nog geen platform heeft

03. Peter Foks / Toni Clark Tiger Moth 2,7m / Fuji BT-50 met Foxdrive / Zat, Zon, / BBQ ja.

04. wesley konstapel / dick / tigermoth 2,7 m/ zat / BBQ ja 2 man

05. Frank Hartog / Busa Pup en/of TC Tigermoth / ZG38 met TC drive / Zat, BBQ ja

06. Martin Barbier / Busa Pup / ZG38 met TC drive / Zat, BBQ ja

Zo dan , ook weer bijgewerkt ;)

Groeten, Ralf

Teus,

Aangezien het toch allemaal ouwe bakkies zijn, Kan je jou F*kker D8 toch meenemen als static kist. Is mooi voor de fotoreportage ? :rolleyes:

Misschien mag je tussendoor nog een rondje vliegen.....:mrgreen:

Martin

Mooi idee, zo'n meeting, maar ik val voorlopig nog buiten de doelgroep...............

of snel even een drive(je) kopen...........

Gr.
Taco.

02. Teus / Ik kom zeker naar de meeting, maar alleen met camera daar de vertraging van mij nog geen platform heeft

:( :( :( :( :(

Ik moet helaas verstek laten gaan i.v.m. een dubbele planning waar ik nu net achter kom :oops: Hier baal ik behoorlijk van maar daar kan ik niet onderuit...............

Andere keer beter.

Gr. Teus

Hee Teus, wat maak je ons nu?

Balen man :mad:, jammer, je gaat wel wat missen dat begrijp je natuurlijk ;)
Nu ja, volgende keer beter

Groeten, Ralf

Big Scale meet, voor kisten MET Proppeler-vertraging.

Hallo daar,

Dan zijn mindere berichten Teus, jammer dat je verstek moet laten gaan.

Maar volgend jaar komt een nieuwe kans, (denk ik wel)

Aankomende week is FMS hemelvaartdag......................ik denk dat Ralf daar ook wel komt (weet het bijna zeker) is ook een te gekke meeting.

e.e.a. als doekje voor het bloeden..........:cool:

Spreek je.

Groet Peter.

Big Scale meet, voor kisten MET Proppeler-vertraging

Beste Forumleden,

Even een negatief bericht over aankomende zaterdag............:(

Door te grote drukte aan mijn kant en daarbij een door onze vereniging, op korte termein ingelaste veldzaken dag, heb ik voor aankomende zaterdag de beslissing moeten nemen om de “Big Scale meet, voor kisten MET Proppeler-vertraging” te moeten annuleren......................:(

Ik heb alle deelnemers door middel van een z.g. PB-tje op de hoogte gesteld, verder aan alle geïnteresseerde kijkers die ons zouden willen bezoeken......................:(

Onze vereniging heeft noodzakelijkerwijs een opbouwdag van onze nieuwe clubkeet ingelast.......................:p

Om deze meeting te houden terwijl, onze leden aan het verbouwen zijn en wij lekker aan het vliegen, lijkt mij niet zo’n goed idee.................:(

Ik ben wat dat betreft terug gevloten en gedwongen bekend te maken dat de meeting naar een ander tijdstip moet verhuizen. (anders een jaar verplaatsen)

Het is allemaal op het laatste moment, maar e.e.a. is niet anders.

Ik hoop op een stukje begrip van alle deelnemers,

Groet Peter.

Tja, jammer maar begrijpenlijk Peter :(

Er was zowieso aardig wat wind voorspeld voor zaterdag (NO-4, trekt aan het ijsselmeer meestal wel wat door)

Jammer, volgende keer beter
Blijft een leuk initiatief :thumbsup:

Groeten, Ralf

Geen probleem Peter,

Normaal gesproken zijn we met z'n allen flexibel ingesteld dus dan verzinnen we gewoon een andere datum.
Sterker nog: ik had zelf al grote twijfels om zo'n eind te rijden en dan niet te kunnen vliegen vanwege een verwachte dikke windkracht 4....................
Dat gaat dus echt niet met een Sopwith Pup

gr.

Frank

Back