Big scale off-road, welke het best

Hallo,

Ik wil misschien een Big scale off-road benzineauto gaan kopen
maar ik zit te twijfelen tussen: fg marder / fg marder race / carson attack.
Zelf weet ik niet echt de verschillen en welke de beste keuze is.
Misschien kunnen jullie mij het vertellen welke het beste is.
Misschien kunnen jullie ook vertellen wat jullie ervaringen met die wagens zijn.

Mvg. Vincent

Laatst bewerkt:
De marder is een beetje verouderd als je hem vergelijkt met de race. Ik heb de marder op zolder liggen ergens. Top auto maar vergis je niet in het vermogen. Voor mij is hij te sterk en te snel. Ik heb er tig reserve onderdelen bij maar ik heb nog nooit iets daarvan gebruikt. Het is maar waar je hem voor wilt gaan gebruiken. Ik kan je aanraden om er wel lexan bescherm kapjes op te plaatsen rond de tandwielen en een betere rem met alu mount.
Jakko

Jakko,

Maar de Marder Race en de Carson Attack hebben toch al een lexan kapje rond de tandwielen? Dus welke is dan beter?

Vincent

Persoonlijk denk ik dat FG toch wel een iets betere reputatie heeft op bigscale gebied.
Zou eerder denken aan de FG Baja of de hpi baja.

De FG Baja is eigenlijk op de grootste punten hetzelfde als de Marder. Maar de Baja heeft een wel veel modernere look (en ook in 4wd te krijgen).

Laatst bewerkt:
ik heb de Fg Baja. niks mis mee. alleen de remmen kan je beter schijf remmen nemen. je zou ook de Fg leopard kunnen nemen. is wat meer voor wedstrijden gemaakt volgens mij. Maar de HPI Baja is ook perfect ligt er alleen aan welk butged je hebt.

maar je kan beter in bigscale topic vragen want daar kijken meer mensen die er ervaring en verstand van hebben.
gr,

Robert

Back