Biggs bij M.V.N. 2011

9 en 10 juli is er weer een biggs sleeptreffen bij ons op het veld

BIGGS_Affiches_nijverdal_2011.jpg

en een filmpje van vorig jaar,
BIGGS @ Nijverdal 2010 on Vimeo

Vandaag wezen kijken op BIGGS in Nijverdal. Indrukwekkende kisten, vooral de 7,5 meter super orchideeën van het Duitse Demonstratie team die fluitende low passes over het veld maakten. Erg mooi, geeft inspiratie om ook mee te doen. Bijzonder gastvrije ontvangst trouwens !! Vliegomstandigheden waren zeer goed met veel thermiek. Leuke dag !! Han bedankt. Groeten Maarten

Even met de motorfiets aan het rondtoeren geweest.En gosh, laat ik nu toevallig in Nijverdal uitkomen.Even een uurtje bij BIGGS gekeken.Is inderdaad net wat MaartenX zegt een bijzondere ervaring om die grote kisten te zien gaan.Vooral het opstijgen van de turbinekist (FOKA4?)was geweldig om mee te maken.Smaakt inderdaad naar meer.En nee,helaas geen foto's gemaakt

komt er een jongetje van 9 jaar vragen, meneer mag ik ook eens vliegen ?...
tuurlijk jongen, kom maar mee, we wilden toch zo een rondje sturen,

..... volgens zijn moeder begrepen we hem niet.

IMG_1534.JPG

pc liep paar keer vast van al dat moois.......... morgen post ik nog een paar leuke plaatjes

Laatst bewerkt:
Dag Han,

nog bedankt voor het mogen vliegen met de 6 meter bak. :thumbsup:

Ik heb genoten van jullie gastvrijheid.
Mooi weer speelde hierbij een rol.
Mijn verlangen naar een wat groter zwever is alleen maar groter geworden. :yes:
Toch maar eens flink door bouwen aan de DG600

Groet, Gerhard

6meter:hammer:
dat gaat bij mij thuis nooit passen (laat staan die echtscheiding :rolleyes:)en dan nog 6 verdiepingen trap op met die 3meter lappen omdat de lift te klein is .

nee ik doe aan modelbouw ,geen modelsport :D

4 meter zou net kunnen .(toekomst is de bakermat van alle dromen en wensprojecten)

Vandaag wezen kijken op BIGGS in Nijverdal. Indrukwekkende kisten, vooral de 7,5 meter super orchideeën van het Duitse Demonstratie team die fluitende low passes over het veld maakten. Erg mooi, geeft inspiratie om ook mee te doen. Bijzonder gastvrije ontvangst trouwens !! Vliegomstandigheden waren zeer goed met veel thermiek. Leuke dag !! Han bedankt. Groeten Maarten

Hier zijn de fluitende orchideeën dan.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Han, mn complimenten voor je mooie foto's. wat mij betreft ben jij vanaf vandaag de club fotograaf.

W000t!! Ook de filmpjes zijn.... Kwijl... Super!!!

----------------------
Sent from iPhone.
Een typevautju is daarom snel gemaakt. Bij voorbaat excuses daarvoor :-)

Back