biglift of niet biglift niet dus het is een hummel

Ook een fatsoenlijke gasaansturing krijg je zo niet voor elkaar, door het slingeren van de motor zal je gasklep in de carburateur ook wat open en dicht blijven gaan.
Het krachtenspel doet je ophangoren van de motor ook geen goed, je zal niet de eerste zijn bij wie deze oren afbreken.
Als je deze afstand tot romp perse nodig het:
Brandschot, hierop de standoff's, plaatje hout, hierop D-locks, plaatje hout en daarna motor.
verder lijken mij de rubbers die je nu gebruikt te elastisch, probeer wat stevigere te vinden.

Groet Hans
 
@e.rukkkers ja dat komt ook nog uitlaat is in de maak

@glasbloazer heb je daar een schetje of foto van ?
die rubbers lijken mij wel goed moet er vlink aan trekken wil dat bewegen
 
Nee, heb ik zelf geen fotos van.

Wel even wat geleend uit dit draadje:

EMWH 2M Funtana PRO!!!

full


Deze ophanging is duidelijk te slap

full


Vorige ophanging gewijzigd naar starre ophanging.

Eigenlijk bedoel ik meer zoals het volgende:

full


Echter dan gebruik je de standoff's en een plaatje triplex als motordome.

Groet Hans
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even volgende opmerking: op onderste foto is de motor op een plaatje geschroefd en dit plaatje weer aan de rubbers.
Motor niet direct op rubbers monteren, direct op rubbers resulteert vroeg of laat in afgescheurde ophang oren!!!!!!!!!!

Groet Hans
 
Back
Top