Bigscale ice driving experience gaat niet door

GAAT NIET DOOR

Beste Bigscalers,

Langzaamaan lopen de temperaturen weer op naar aangenamere waarden. Met smart kijk je uit naar goed weer om je bigscale buiten uit te laten op meetings of andere gelegenheden.

Nu dat gaan we dus niet doen op zondag 3 april 2011.

Maar wat dan wel ? BIGSCALE ICE DRIVING EXPERIENCE
Waar : In de ijshal van Laco Glanerbrook, Kummenadestraat 45, 6165 BT Geleen
Hoe laat : van 18.00 uur tot 22.00 uur
Voor wie : Iedereen die een benzine bigscale (on- en offroad) heeft  geen Nitro dus.
Aantal deelnemers : maximaal 15
Kosten : Dank zij een sponsor is deelname geheel gratis

Opgave via een email naar : vdaal@worldonline.nl

Op volgorde van tijdstip aanmelding wordt je ingeschreven en vol is vol.

Aangezien er andere gevaren zijn dan een buiten meeting zijn hier de voorwaarden voor deelname.

Voorwaarden:
De organisatie kan op geen enkele voorwaarde aansprakelijk gesteld worden voor welke schade dan ook. Deelname is geheel op eigen risico.
De auto dient voorzien te zijn van een deugdelijke uitlaat met demper, dus geen open uitlaat. Geluidsniveau is maximaal 85 dbA, daar wordt op gecontroleerd, bij een hoger niveau is deelname niet toegestaan.
Er is GEEN baaninzet. Sta je stop, heb je pech.
Tanken van de auto is buiten de hal in de daarvoor bestemde bak en mag absoluut niet in de hal zelf.
Rijtijd is 4 x 15 minuten, in de tussentijd kun je eventueel sleutelen, bij babbelen en natuurlijk kijken naar de andere deelnemers.
Maximaal 5 rijders gelijktijdig in de baan.
Volg de aanwijzingen van de organisatie onmiddellijk op anders mag je aan de volgende heats niet meer deelnemen.
Heb eerbied voor de auto van de andere deelnemers.
Er zijn geen sleuteltafels, dus zelf iets meenemen

Advies :
Maak in de komende dagen een setje spijkerbanden voor zowel de voor- als de achterwielen. Eenvoudig gaat dit door een set oude velgen te voorzien van parkers/zelftappers die van binnenuit vastgezet worden. Eventueel ook nog vastzetten met een druppeltje secondelijm kan nooit kwaad.
Dikke kleding is nog handig, de truien zijn toch nog niet opgeborgen dus trek deze dan ook aan want het is fris in de ijshal.

Kopieër onderstaand formulier in een email bericht dan hebben wij alle gegevens :

Naam :
Bigscale :
[ ] on road
[ ] off road

Zender :
[ ] spektrum
[ ] 2.4 GHZ
[ ] kanaal nummer ….

Handtekening

Alvast veel plezier met de voorbereidingen en tot zondag 3 april as.

Oh ja, zorg dat je haar goed zit, wij proberen L1 of TV Limburg opnames van dit evenement te laten maken.

Toeschouwers zijn van harte welkom en de entree is helemaal gratis

Glanerbrook
glanerbrook.jpg

Ijshal
ijshal3.jpg

ijshal1.jpg

ijshal2.jpg

Met vriendelijke groet

Michael, Ralph en Jan van Daal

Laatst bewerkt:
idd vreemd.
Als ik een bigscale had zou ik zekermee doen.
Post dit anders in het bigscale topic ik weet zeker dat er mensen mee willen rijden.

Gaaf

Misschien wat vaker omhoog gooien.
Ik snap het er niks van .
Dit lijkt me supergaaf.

Dat idee hadden wij ook, maar blijkbaar is er geen animo voor. Volgende week valt de beslissing of het wel of niet doorgaat.

Een hele ijshal + restaurant open te houden voor drie rijders is ook niet echt rendabel ....

Het blijft jammer.

de groeten

Jan

Hi familie van Daal,

Super idee !
Jammer dat er zo weinig reactie op is.......
Heb mijn big scale de deur uit gedaan daar er niets meer te rijden is in het zuiden.
Kijk ik een weekje niet op het forum en zie dit super idee.
Helaas heb ik de 3de al andere afspraken staan die ik niet kan omzetten, was anders met de 1/8 electro gekomen (als het nog doorgaat).

Heb wat rijders van bigscales de link doorgestuurd, wie weet levert het het nog wat op.

Hoe ligt het met boten ? Met dit weertje is het niet verkeerd om aan de waterkant te staan.....

De Groethe en tot een volgende keer maar weer (al is het veeeeels te lang geleden)

Theyj.

Jammer Jan !

Kan het mij heel goed voorstellen....
Hobby zit in een behoorlijke dip in het zuiden, iedereen maar klagen dat er nergend gereden kan worden en als er dan iets georganiseerd wordt reageerd geen mens.....jammer jammer jammer.

FFF offtopic, met dit weer wil je eigenlijk toch aan de waterkant staan te genieten :p
Wanneer wordt er weer gevaren ?

Varen

Jammer Jan !

Kan het mij heel goed voorstellen....
Hobby zit in een behoorlijke dip in het zuiden, iedereen maar klagen dat er nergend gereden kan worden en als er dan iets georganiseerd wordt reageerd geen mens.....jammer jammer jammer.

FFF offtopic, met dit weer wil je eigenlijk toch aan de waterkant staan te genieten :p
Wanneer wordt er weer gevaren ?

Yo vonkentrekker,

met een beetje mazzel ga ik elke zondagochtend.

Dit fillumke is van gisteren, zet ook het geluid effe aan :

De7pYKKXJY4[/media] - Eindhoven de Landsard 27-03-2011

de groeten
Jan

Laatst bewerkt door een moderator:
Smaken verschillen

Hi Bomb,

Lekker soundje :cool:
Ziet er zeer snel en stabiel uit
Lijkt mij eerlijk gezegd veel meer fun dan met een bigscale auto rond te rijden.

Kijk They

Dat dacht ik toen ook bij de aankoop van de eerste boot. Tegenwoordig hebben wij meer boten dan bigscale's om de doodeenvoudige reden dat dit veel goedkoper is. Ik rij geen draagarm van Euro 40,00 kapot tijdens een meeting. Je wordt niet aangereden van voor/achter/links/rechts/onder/boven want daar wordt heel goed op gelet.
Dus They kom eens kijken, wellicht dat je het ook te pakken krijgt, dat botenvirus.

de groeten
Jan

Kijk They

Dat dacht ik toen ook bij de aankoop van de eerste boot. Tegenwoordig hebben wij meer boten dan bigscale's om de doodeenvoudige reden dat dit veel goedkoper is. Ik rij geen draagarm van Euro 40,00 kapot tijdens een meeting. Je wordt niet aangereden van voor/achter/links/rechts/onder/boven want daar wordt heel goed op gelet.
Dus They kom eens kijken, wellicht dat je het ook te pakken krijgt, dat botenvirus.

de groeten
Jan

Watervirus heb ik al, doe al sinds mijn 16de aan windsurfen, haha makelijk om de boot terug te halen....
DAnk voor je aanbod, zal ik zeker gebruik van maken.
Maar hoe zit dat afstellen ? Je weet misschien nog dat ik meer ben van neerzetten en rijden.......

Theyj

Neerzetten

Watervirus heb ik al, doe al sinds mijn 16de aan windsurfen, haha makelijk om de boot terug te halen....
DAnk voor je aanbod, zal ik zeker gebruik van maken.
Maar hoe zit dat afstellen ? Je weet misschien nog dat ik meer ben van neerzetten en rijden.......

Theyj

They

Dit is meer gooien en gassen en varen zo hard mogelijk. Dus niet remmen, gewoon vol dat vingertje naar achterhalen op je zender...
Als je 15, 16 of 17 april naar Eersel komt, camping Terspegelt dan zie je zoveel verschillende boten dat wil je niet geloven. Zelfs met turbines erin, dus voor iedereen wat.

gr
Jan

They

Dit is meer gooien en gassen en varen zo hard mogelijk. Dus niet remmen, gewoon vol dat vingertje naar achterhalen op je zender...
Als je 15, 16 of 17 april naar Eersel komt, camping Terspegelt dan zie je zoveel verschillende boten dat wil je niet geloven. Zelfs met turbines erin, dus voor iedereen wat.

gr
Jan

Leuk, had het op de agenda gezien van Eersel.
Zal met het thuis front de agenda bekijken, altijd leuk om een dagje uit van te maken.
Hebben al een keer op deze camping gebivaceerd, helaas toen zonder boten.......

Groetjes,
Theyj.

ps. Hoe rem je met een boot :rolleyes:

Leuk, had het op de agenda gezien van Eersel.
Zal met het thuis front de agenda bekijken, altijd leuk om een dagje uit van te maken.
Hebben al een keer op deze camping gebivaceerd, helaas toen zonder boten.......

Groetjes,
Theyj.

ps. Hoe rem je met een boot :rolleyes:

Met een boot kun je niet remmen, hoogstens gas los laten. Als je remt dan slaat de motor af omdat deze zo afgesteld is.
Je kunt beter effe komen kijken in Eersel. Koffie is vlug klaar, kunnen we effe bijbabelen. De entree is gratis als je aangeeft dat je naar het powerboot treffen komt.

Tot dan dan.

gr
Jan

Back