Bij Reflex xtr demo zelf vliegen?

• Topicstarter Topicstarter Jon van Dijk
  • Startdatum Startdatum
J

Jon van Dijk

Guest
Hee allen,

Ik zit wat rond te kijken en ben beetje uitgekeken op fms, het is leuk om
te leren hoe je aan moet komen vliegen en dat je dan andersom moet
reageren. Maar dat heb je na 5 minuten ook wel door :lol: . Nu heb ik
de demo van reflex xtr 5. Alleen is het mogelijk om zelf te vliegen met
toestellen in de demo. Dus met je eigen zender? Ik heb zelf een Futaba
Skysport 4YF, en er zijn sim kabels voor te koop.

alvast bedankt,

vriendelijke groet Jon

Nee, helaas. De demo is alleen om te laten zien hoe mooi het leven wel zou kunnen zijn als je het volledige product had.
Er is geen XTR demo waarmee je bijvoorbeeld alleen maar 1 min. kan vliegen. Dan moet je de volledige versie kopen.

Probleem zit 'm uiteraard in het feit dat Reflex alleen werkt met de bijgeleverde USB interface... ik heb ook de overstap gemaakt naar Reflex na FMS en even Aerofly uitproberen, en kan 'm ten zeerste aanraden :). Ik vond de prijs echter ietswat overdreven, maar heb 'm voor de helft op eBay kunnen overnemen. Alleen wel goed opletten dat de dongle dus erbij zit en in orde is als je 'm tweede-hands koopt...

aah oke, dat is jamer. Maar ziet er goed uit. Dat wordt dus maar sparen.
Ik hoorde wel dat je apparte kabels van 60 euro erbij moest nemen om
met je eigenzender te vliegen klopt dat? :?

vriendelijke groet Jon

Tweedehands zat er al een kabel bij, deze was echter de verkeerde en heb toen voor een euro of 10/15 een aparte stekker gekocht bij de modelbouwzaak (omdat die vierkante Futaba stekker nogal apart is :)) en eraan gezet... als je Reflex nieuw koopt kan je kiezen welke je erbij wilt, maar voor 7 tot 13 euro excl. verzending kan je ze los origineel bij Reflex-sim.de ook bestellen...

Oh oke, dacht dat je er ook nog zo'n speciaal kasje voor
moest kopen. Bedankt allemaal. :D

vriendelijke groet Jon

Back