Bijlagen uit bericht niet zichtbaar of kunnen openen

deze heeft het ook :confused:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is een bekend probleem, maar heeft geen top prioriteit omdat foto's ook gewoon in berichten geplaatst kunnen worden. Je ziet het voornamelijk bij mensen die lid worden om iets te koop te kunnen zetten.

Bij de één zijn die bijlagen wel te bekijken, bij de ander niet. Ik kan ze bijvoorbeeld allemaal bekijken door ze aan te klikken. We hebben vorige week al wat testjes uitgevoerd maar nog niet kunnen ontdekken waar het aan ligt.

Groet,

Ad Bakker

Bij de eerste heb ik een foto zichtbaar gezet, voor jullie ook?

Ik kan het verder ook niet testen want bij mij werkt het allemaal gewoon.

Ook deze kan ik wel openen maar de geopend tellertjes achter de foto's veranderen niet.

Ik kan ze inderdaad allemaal openen, maar de tellertjes veranderen niet zoals Ron zegt.

Volgens mij zou Robert die bijlagen gewoon overal uit moeten zetten, want zelfs al zou het bij iedereen werken omzeil je dan het maximum aantal die je in albums op kan slaan. Verder wordt de leesbaarheid van berichten veel minder. Als er op grote schaal gebruik van gemaakt gaat worden krijgt hij wellicht een opslag probleem. Als opslag op zich geen probleem (meer) is, verruim dan liever de quota zodat mensen minder snel naar andere foto sites gaan die dikwijls veel te traag zijn.

Groet,

Ad

Bedankt voor alle reacties, helaas werkt het bij mij nog niet.. onderstaande printscreen's;

zo zie ik de Goblin advertentie(op PC windows 8,1 en smartphone windows 8)

full
klik ik op een afbeelding krijg ik de volgende melding;​
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back