Bijna het helivliegen op moeten geven... (open wond!), niet voor zwakke maagjes....

Als je geen open wonden kunt zien moet je hier niet naar kijken.
Ik ben hier op de eerste hulp van het ziekenhuis in almelo om een open wond te laten dichtnaaien.

Dit is gebeurt in Eibergen waar ik glas moest lossen, ik had mijn persoonlijke beschermingsmiddelen aan (handschoen en polsbeschermers) maar toch door het opnieuw vastpakken van het glas, is de rand van het glas precies tussen de twee beschermingen ingekomen en heeft mij daarbij verwond. Zo erg dat wanneer je de ene helft open klapte je precies de spier die de duim bweegt mooi kon zien, was best interessant.

Ik was in eerste instantie nog bang dat ik het heli vliegen op moest geven, maar gelukkig kan ik alles nog bewegen.

Veel plezier

Remon

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja
thumbs-up.gif
je hebt ze wel nodig he. ;)
Toch wel lullig dat je ondanks alle veiligheid toch nog de sigaar bent.
Zit alles weer netjes op zn plek inmiddels?

oh zo kan ik er ook nog wel 1 laten zien (foto) van een t-rex rotorblad in mijn hand.
op dezelfde plaats alleen andere richting. de spier was in de lengte doorgesneden en dat geneest zonder problemen.

en hoe kwam het....
even heli afstellen, dat was klaar en ik wil hem oppakken. op dat moment storing en de heli begint vol gas te draaien. trok mijn hand nog weg maar heli viel om en sloeg nog net in mijn hand.
Niet eens in de gaten totdat ik zag dat mijn zender mooi rood aan het worden was... pas toen zag ik de wond.....

De dokter vond het prachtig om te zien hoe de spier aan het trillen was als ik er kracht mee moest zetten...

Haha zwakke maagjes. Helaas heb ik ze wel ens anders gezien. Toch lullig, zéker als het op het werk gebeurd. Voor de hobby hebben we allemaal veel over, en ik weet dat we dan het wel eens wat minder nou nemen met arbo regeltjes. Mooi te horen dat alles weer gewoon werkt. Wel een dramatisch verhaal op deze manier hoor, maar eerlijk is eerlijk als mij zoiets door de hobby zou overkomen dan zou ik het ook posten ;)
Jakko

Jij heb echt geluk gehad ! dat glas snijd ook moeiteloos peesjes en zenuwen door, en dan is het maar de vraag of het weer goedkomt :(

Inderdaad, best wel geluk gehad dus.

Het glas heeft er scheef ingesneden en je kon zien aan de spier dat die een beschadiging had maar dat was gelukkig minimaal.

4 hechtingen erin, dus gaat nog, best wel luguber eigenlijk wanneer je je eigen spier kunt zien hehehe.

remon

Ja, het gevoel is overigens nooit weggeweest.

net voor de eerste keer het verband er afgehaald en de wond ziet er mooi en schoon uit, ook geen rood randje of zoiets eromheen, dus dat scheelt ook weer.

groetjes

remon

PS; shit vliegweer hier, hele dag mist. bij jullie ook?

Beterschap dan maar. ;)

Gelukkig dit weekend niet veel verder gekomen dan een 1,5mm kruiskopschroevendraaiertje 1cm de muis van mijn hand in te werken (je weet wel, klein schroefje, akelig vast, andere hand erachter en *flats*). :oops: :(

Mijn broertje was laatst de verpakking van zijn Micro-t open aan het maken. Ik zei toen hij de zip-ties door sneed nog: "Kijk uit!" "Hou geen lichaamsdelen voor het mes!", maar toch: Pats! Au! en bloed. Het was een klein wondje maar er kwam aardig wat bloed uit.

Keal wat maak ie mie noe dan weer?

Das niet zo mooi, geluk bij een ongeluk als je er niks aan over houdt...

Sterkte!

Back