Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alleen nog de namen snijden en erop plakken en een vissersnetje scoren (zat helaas niet (meer) in de doos.
Mauric, dat ziet er goed verzorgd uit, dus ik hoop inderdaad dat je van de volgende een compleet verslag maakt.
Één punt. Je zegt dat je de ramen erop plakt, en dat lijkt me niet zo mooi, en ook niet echt realistisch. Aan de binnenkant was denk ik mooier geweest. Het vastlijmen van het daarvoor dikwijls gebruikte plastic is wel eens een probleem. Met secondelijm moet je ontzettend uitkijken omdat dat het plastic "vertroebelt". Ik heb zelf goede ervaringen met transparant dubbelzijdig plakband. Dat hecht verrassend goed, maar ik denk dat hier op het forum genoeg medebouwers zijn die andere, ook goed werkende oplossingen hebben.
Veel succes verder,
Ad Bakker
Edit
Ik heb niet goed gelezen. Ik dacht "ramen" in plaats van "namen". Ik laat het toch maar staan.
Beste Ad,
Ramen horen uiteraard aan de binnenkant en dat zitten ze ook. Ik heb alleen, omdat ik er geen interieur in heb gemaakt, de ramen mat gemaakt zodat ze semi transparant zijn. Een soort melk glas. Want wanneer de verlichting aan gaat, met het licht wel door de ramen hen kunnen komen, maar je kunt er dan nog steeds niet doorheen kijken.
Mauric,
Weet je ook al welke??
Ik ben wel benieuwd want daar ligt mijn interesse!!
Als ik dit bootje zo zie denk ik dat het wel goed komt!
Je zou eventueel ook zelf kunnen bouwen??
Ik weet niet waar je eventueel rompen daar van zou kunnen krijgen...
Daar ben ik niet thuis in.
Maar zelf bouwen is een optie met aanschaf van tekeningen.
Smit Hunter, Happy Hunter etc...
Of de Zeeland van Billingboats!
Van deze schepen zijn genoeg bouwverslagen op dit forum te vinden.
Ik meende als dat hij zocht een STOOMBOOT toch:rolling: :rolling:
mvg
Frederik![]()
![]()
Volgens mij zijn ze er wel in kunstof.
Maar daar heb ik me niet zo in verdiept.
Heb het een keer uitgeprobeerd en het trekt mij niet zo...:nooo::neutral: