billing boat de blanckert

• Topicstarter Topicstarter edwin6241
  • Startdatum Startdatum
E

edwin6241

Guest
hallo allemaal, ik ben nieuw hier op dit forum, heb het al vaak wat bouw verslagen gelezen.
Ik ben Edwin en ben 46 jaar en kom uit krimpen, mijn vrouw vond dat ik een hobby moest gaan zoeken en heb bij deze, dit gevonden, ben ook lid geworden van de modelbouw vereniging hier in Krimpen en na veel snuffelen op hetnet, is mijn keuze gevallen op de Blanckert, heb deze nog niet aangeschaft, maar ga dit wel binnenkort doen. Maar nu heb ik een paar vraagjes, voor de motor en regelaar, ben ik er wel uit, maar blijf een beetje tobben, over de schroefas/koker en over de juiste schroef, welke ik het beste kan nemen, zeker met de schroefas en koker, welke lengte en dikte, goed is en waar je deze goed kan verkrijgen, verder, lijkt het me leuk om een verslag, bij te gaan houden, zodat ik ook aan jullie kan vragen, hoe ik eventueel, problemen kan oplossen, want qua elektronica, ben ik geen held,:p

gr edwin

Welkom op het forum Edwin. Ik hoop dat je vrouw over een tijdje vindt dat je de juiste hobby hebt gekozen:D. Maar belangrijker, ik hoop dat je er plezier aan gaat beleven.
De Banckert is een populaire boot, en als je dit Bouwverslagen forum door zoekt zal je diverse verslagen tegenkomen. Niet alle verslagen zullen even uitgebreid zijn, en sommigen zullen ook nooit afgemaakt zijn, maar een indruk van de motorisering en bijkomende rc benodigdheden kan je wel opdoen.
Als je er niet uitkomt gewoon even vragen hier. Tijdens de bouw is het beste om eerst te vragen en dan te doen, want dat kan een hoop ergernis en herstel werkzaamheden voorkomen.

Als je de boot besluit te kopen zal je bij sommige winkels er wel eens tegenaan lopen dat ze haar niet in voorraad hebben. Billing Boats lijkt de laatste jaren nogal eens traag te zijn met uitleveren.

Het is misschien verstandig ook in je profiel te zetten dat je in Krimpen woont, dan kunnen leden je wellicht een hint geven waar je dingen het best kunt vinden. Maar je zegt dat je al lid van een vereniging bent geworden, dan kunnen die je natuurlijk ook verder helpen.

Ik zie dat Quartel in Pijnacker haar ook verkopen, alleen zeggen ze niet of ze de kit in voorraad hebben. Een telefoontje doet wonderen natuurlijk.

Groet,

Ad Bakker

de blanckert

bedankt jongens, voor jullie belangstelling en tips, laat weer snel van mij horen

gr edwin:D:D

Back