birel kart

ik heb echt geen idee of dat zal werken maak gewoon eerst een filmpje want het kan opzich van alles zijn

ja...dat is het probleem...

het filmpje>ik krijg geen video's via youtube erop..

waarom niet dat weet ik ook niet heb al een account maar het lukt niet..

morgen probeer ik het met deze koppeling en dan laat ik wel wat weten..

over het algemeen zijn de koppelinge van kyosho wat slapper...

dat zei de verkoper ook..

Je hebt deze kart toch pas nieuw gekocht en dit is toch de standaard koppeling?
Als je er niet aan hebt lopen rommelen (schoentjes handmatig uitbuigen), zou deze gewoon moeten werken. I.m.o. zijn koppelingen waarbij ieder schoentje is voorzien van zijn eigen veer kwalitatief beter dan de koppelingen met 1 lange veer om de schoentjes heen.
Als ik je berichten zo eens lees (onregelmatig toerental, stationair najengelen), zit er toch echt iets niet goed in je afstelling. Je kunt dan wel je koppeling gaan aanpassen zodat deze later pakt, maar dat is symptoombestrijding i.p.v. het aanpakken van het probleem.

Laatst bewerkt:
Als het een RTR is weet je niet hoe lang de koppelingsveren zo onder spanning hebben gestaan en kunnen door de tijd slapper geworden zijn. Je kunt allicht de schoentjes lichter snijden.

Een HPI of JVD koppeling gaat denk ik niet passen, het vliegwiel alleen is al groter dan de 0.9cc motor....

Als het een RTR is weet je niet hoe lang de koppelingsveren zo onder spanning hebben gestaan en kunnen door de tijd slapper geworden zijn. Je kunt allicht de schoentjes lichter snijden.

Een HPI of JVD koppeling gaat denk ik niet passen, het vliegwiel alleen is al groter dan de 0.9cc motor....

dat wat jij zegt dat zou heel goed kunnen. want het is een RTR

hij heeft al heel lang wat ik weet in de winkel gestaan ik denk ruim 2 jaar.

en een hpi koppeling past,heb hem er net in gezet!!!

laat je morgen iets weten

Je hebt deze kart toch pas nieuw gekocht en dit is toch de standaard koppeling?
Als je er niet aan hebt lopen rommelen (schoentjes handmatig uitbuigen), zou deze gewoon moeten werken. I.m.o. zijn koppelingen waarbij ieder schoentje is voorzien van zijn eigen veer kwalitatief beter dan de koppelingen met 1 lange veer om de schoentjes heen.
Als ik je berichten zo eens lees (onregelmatig toerental, stationair najengelen), zit er toch echt iets niet goed in je afstelling. Je kunt dan wel je koppeling gaan aanpassen zodat deze later pakt, maar dat is symptoombestrijding i.p.v. het aanpakken van het probleem.
mag weg

Laatst bewerkt:
weet hier iemand een nederlandse site waar ik onderdelen kan bestellen voor de birel kart want op die website die mark mij gaf,kan ik nederlands niet selecteren bij het aanmelden ik weet niet hoe mark dat heeft gedaan maar nederlands staat er niet tussen

Alle Kyosho winkeliers kunnen voor jou de onderdelen regelen. Kijk ok even op www.the-border.nl , die houden leegverkoop en hebben nog wat Kyosho spul online staan.

heb net effe gereden en hij loopt heel erg goed!!!!!!
stationair,lage toeren hoge toeren alles is goed!!

als ik hem optil bij stationaire stand draaien de wielen niet mee of een heel klein beetje schokkend.

hij rijdt goed uit zonder klemming!!

hij is gewoon helemaal oke!!

bedankt voor alle hulp hij rijdt!!

is het nu nog nodig om de temperatuur te meten???
zoja,welke richting meot ik dan zitten??

De onderdelen bestel ik bij VG modelbouw in Lelystad. Die kunnen snel aan Kyosho onderdelen komen. Ik zoek dan eerst het bestelnummer op en geef dat door. Doorgaans duurt het ongeveer een week en dan heb ik het binnen.

De motor van de Kart kan we iets warmer worden dan 100~110 graden. Ik heb hem ook wel eens op ruim 140 graden gehad, maar hij liep wel mooi.
Dit was wel bij een fazer trouwens en niet bij de kart. Van de kart heb ik de temperatuur eigenlijk nooit opgemeten.

M.v.g. Mark.

De onderdelen bestel ik bij VG modelbouw in Lelystad. Die kunnen snel aan Kyosho onderdelen komen. Ik zoek dan eerst het bestelnummer op en geef dat door. Doorgaans duurt het ongeveer een week en dan heb ik het binnen.

De motor van de Kart kan we iets warmer worden dan 100~110 graden. Ik heb hem ook wel eens op ruim 140 graden gehad, maar hij liep wel mooi.
Dit was wel bij een fazer trouwens en niet bij de kart. Van de kart heb ik de temperatuur eigenlijk nooit opgemeten.

M.v.g. Mark.

oke,dan ga ik ze ook tijdelijk daar bestellen (de plaatselijke modelboouwzaak verhuist)

M.v.g. Mark.

ik zie nergens spare parts staan voor de birel kart wel voor de fazer....

Ik ben bang dat ik je niet helemaal begrijp.
Hoezo "er komt niets uit"? Ik zie drie paginas met reserveonderdelen?
Op deze pagina staan trouwens ook links naar hopups, een onderdelenlijst (met bestelnummers) en een explosietekening. Wat wil je nog meer?

Laatst bewerkt:
ik zie nergens spare parts staan voor de birel kart wel voor de fazer....

Veel sites van winkeliers zijn eerder een etalage dan een echte verkoop site met de gehele magazijn voorraad online. Je zult moeten bellen of mailen (bellen gaat altijd beter) als je zaken wilt doen.

Back