birel kart

Ik zoek het bestelnummer op van wat ik moet hebben op de kyosho site en geef dat door via mail of telefoon aan VG modelbouw. Die gaan dat dan bestellen en een weekje later heb je het vaak wel binnen.

M.v.g. Mark

Het moet wel mogelijk zijn. We hebben tijdens de IDF in Tsjechië een demo gezien met de kart en die had foam banden. Maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.

M.v.g. Mark

Zelf lijmen..... Even alle ranjes van een kale velg op een bandendraaier oid. afschuren en dan een foamband/dognut van een 1:12 (denk ik) overheen lijmen.

In het electro onroad deel is er een 1:12 topic, vraag het daar eens en geef wel aan dat het voor op asfalt is en dat je losse donuts zoekt. Mogelijk kan je ook wat met losse banden van een F103 want die heeft ook een smalle velg.

tnx!!!

hehe eindelijk.... de prijs,ja,maar dat zal wel een stuk fijner rijden...

achja,ik zal ze alvast bestellen,binnenkort heb ik de baja 5b!!!!

groeten delfin

Hé bah bigscale. Als er iets is wat mij niet trekt dan is het wel bigscale.
Maar ieder zijn eigen ding.;)

M.v.g. Mark

Hé bah bigscale. Als er iets is wat mij niet trekt dan is het wel bigscale.
Maar ieder zijn eigen ding.;)

M.v.g. Mark

hoezo???? (als ik vragen mag????)

ik vindt het mooi door de grote maten en dat er een echte benzinemotor in zit!!!! niet of een stuk minder afstellen etc...

het oogt gewoon mooi,zo'n groot monster!!!!!

ja als hij niet goed afgesteld is(al is de standaartafstelling bijna altijd goed) gaat je moter sneller slijten. en het gaat ten koste van je prestaties

ja als hij niet goed afgesteld is(al is de standaartafstelling bijna altijd goed) gaat je moter sneller slijten. en het gaat ten koste van je prestaties

Dit is een beetje tegenstrijdig wat je nu zegt.
Als je een motor op standaard afstelling zet zal hij niet sneller slijten, maar het beïnvloed wel de prestaties inderdaad.

M.v.g. Mark

wat ik bedoel is dat je motor minder snel slijt als je hem echt goed afstelt en dat is toch iets meer dan de standaart afstelling

Back