Bishop Power Products

Iemand ervaring met deze firma.
www.b-p-p.com

Ze hebben aantrekkelijke producten tegen faire prijzen. Maar ik krijg geen response op mijn emails, en dat doet me enigzins aarzelen om zomaar te bestellen.

Iemand al een wat besteld op dit adres ?

Gr.

Peter.

Ik al meerdere malen. Je hebt net de free shipping periode gemist :wink:

Qua service volledig correct en betrouwbaar.:wink:

Niels

Ps. op de ezone zegt hij altijd dat je als je na 24u geen email respons krijgt, je hem moet hersturen....

Ja hoor meerdere keeren brushless motoren en controllers besteld. Helaas 1 keer verloren gegaan in de post. Is overigens opnieuw verstuurd met bijbetaling van verzekerde EMS verzending.

Op het forum is er nog iemand die een pakje bij ze verloren is... (ik dacht Joost of Jorrit)

Tja... pakjes die verloren raken in de post, is ook buiten de macht van de winkelier.

Kijk anders eens bij www.allerc.com die verkoopt hetzelfde, over het algemeen ietsje duurder, maar ben daar nog nooit een pakje van verloren.

Goede ervaring mee. Nu twee keer besteld en twee keer binnen 10 dagen binnen.

Gewoon af en toe de site controleren, ze hebben die free shipping actie best wel vaker (denk dan aan het tijdsverschil bij het plaatsen van de order) De laatste keer had ik nog maar 30 minuten om gebruik te kunnen maken van deze aktie.

Ok top,

Ben door jullie overtuigd en heb gisteravond het e.a besteld. Ik had trouwens inmiddels ook al een respons op een van mijn emails naar hun.

Vindt het wel gek dat je ook na het bestellen via de website vrijwel geen feedback krijgt.

Nogmaals bedankt voor de adviezen.

Peter

Back