BK 2013 - Haaltert 1/9
Beste DLG vliegvrienden,
Volgende zondag vindt de vierde wedstrijd in het Belgisch Kampioenschap F3K plaats op de terreinen van de 'The Little Wings' te Haaltert.
Indien mogelijk zou ik graag jullie inschrijving zien op de 'F3K Contests Belgium' site, te bereiken via volgende link: F3K Contests Belgium | All the F3K contests in Belgium..
De agenda van de dag ziet er als volgt uit:
09:00 - 9:30: Inschrijvingen
09:30 - 09:50: Voorbereiding wedstrijd
09:50 - 10:00: Briefing
10:00 - 17:00: Wedstrijd
Na 17:00u worden er geen nieuwe ronden gestart.
De club voorziet hamburger en braadworst*aan €3 per stuk en drank aan €1,5. Er is ook een tent en een toilet voorzien.
Adres van het terrein:
The Little Wings
Kambaan
B-9450 Heldergem
Site van de club:
Modelvliegen in Haaltert
Indien iedereen op voorhand inschrijft op de f3k.be site, dan kan ik op zaterdag de ronden voorbereiden. Dit geeft ons meer tijd om te vliegen op zondag en een beetje minder stress bij de wedstrijdleiding.
Ik hoop jullie allemaal te zien op zondag 1/9!
Groetjes,
Johan
Beste DLG vliegvrienden,
Volgende zondag vindt de vierde wedstrijd in het Belgisch Kampioenschap F3K plaats op de terreinen van de 'The Little Wings' te Haaltert.
Indien mogelijk zou ik graag jullie inschrijving zien op de 'F3K Contests Belgium' site, te bereiken via volgende link: F3K Contests Belgium | All the F3K contests in Belgium..
De agenda van de dag ziet er als volgt uit:
09:00 - 9:30: Inschrijvingen
09:30 - 09:50: Voorbereiding wedstrijd
09:50 - 10:00: Briefing
10:00 - 17:00: Wedstrijd
Na 17:00u worden er geen nieuwe ronden gestart.
De club voorziet hamburger en braadworst*aan €3 per stuk en drank aan €1,5. Er is ook een tent en een toilet voorzien.
Adres van het terrein:
The Little Wings
Kambaan
B-9450 Heldergem
Site van de club:
Modelvliegen in Haaltert
Indien iedereen op voorhand inschrijft op de f3k.be site, dan kan ik op zaterdag de ronden voorbereiden. Dit geeft ons meer tijd om te vliegen op zondag en een beetje minder stress bij de wedstrijdleiding.
Ik hoop jullie allemaal te zien op zondag 1/9!
Groetjes,
Johan