BK F3K 11/09 A.M.C.E. Enghien

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door johanvdb, 4 sep 2016.

  1. johanvdb

    johanvdb

    Lid geworden:
    25 apr 2010
    Berichten:
    195
    Beste piloten,

    Op zondag 11 september vindt de 4e wedstrijd in het Belgisch Kampioenschap F3K 2016 plaats! Dit op de terreinen van de ‘A.M.C.E.' te Enghien (Edingen).

    De agenda van de dag ziet er als volgt uit:

    - 09:00 - 9:30: Inschrijvingen

    - 09:50 - 10:00: Briefing

    - 10:00 - 17:00: Wedstrijd

    - 17:00 - 17:30: Bekend making wedstrijd uitslag

    Na 17:00u worden er geen nieuwe ronden gestart.

    Site van de club:

    http://www.amce-enghien.be/

    Plaats van de club:

    Chemin de Wattines à Petit Enghien ( plus à côté de la ville ) A8-E429 sortie 25

    GPS : 50°39’55 » N / 004°04’33 » E

    Inschrijven doe je via de volgende form:

    https://goo.gl/forms/HmiZssSwZksQk4R22

    De inschrijvingen lopen tot vrijdag avond 09/09 23:59 . Op zaterdag voormiddag worden de taken en startlijsten gemaakt, daarna is er geen verandering meer mogelijk.

    Op de middag zijn er worsten tussen een broodje voorzien voor een democratische prijs. De kantine is voorzien van het nodige sanitair en drank.

    Tot zondag!

    Cheers,

    Johan
     
  2. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Ingeschreven!
    Iemand moet de laatste zijn... En die BBQ van zaterdagavond zal er niet aan helpen.
    ;)
     
  3. Bavo

    Bavo

    Lid geworden:
    11 mrt 2005
    Berichten:
    174
    Locatie:
    Hove
    Hallo,

    kan ik gewoon langskomen en meedoen? :bye:
    Zijn er "freelance helpers" beschikbaar?

    Mvg

    Bavo
     
  4. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Spoeidaa…
     
  5. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Eddy W zou gezegd hebben: de wedstrijd was "heweldig"

    Werden we eerst nog 1.5 uur van het veld gehouden door miezer (en in de vroege namiddag nog een paar keer), daarna kon de lol niet op..
    Er was heel weinig wind om de regen weg te blazen, maar dat maakte ook dat je de bellen die daarna ontstonden goed kon volgen! Ik heb me wreed geamuseerd!

    Nog eens nen dikke mercie aan degenen die me gecoached hebben
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. Loet Wakkerman

    Loet Wakkerman

    Lid geworden:
    8 jan 2006
    Berichten:
    3.034
    Locatie:
    Huissen
    Als je mijn zus was geweest had ik je een toetje moeten betalen omdat je boven de 80% bent geëindigd. Goed gedaan dus.
     
    bieze vindt dit leuk.
  7. bieze

    bieze

    Lid geworden:
    17 jun 2014
    Berichten:
    317
    Locatie:
    Ranst
    Haha, ik had al zoiets opgevangen... Ik moest er gelijk aan denken toen ik mijn punten hoorde!
    Ik ben je zus dan wel niet, maar k' had wel mijn toetje: Frangipanne gebakken door de buurvrouw voor de BBQ de avond tevoren:banana:
    Mercie, hé!
     
    MarkP en Loet Wakkerman vinden dit leuk.
  8. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    Beste Piloten,
    Chers pilotes,

    Afgelopen week in Edingen startte de wedstrijd niet ideaal. Het miezerde bij aanvang, wat er toe leidde dat we pas laat konden starten.
    La semaine dernière à Enghien le match n’a pas commencé idéal. Il pleuvait au début, qui a retardé la demarre du match.

    Dat liet wel wat tijd om even bij te kletsen onder de beschutting van de ruime tenten (waarvoor dank).
    Mais, cela a laissé un peu de temps pour discuter entre nous sous l'abri des grandes tentes (merci).

    Toen de wedstrijd uiteindelijk begon, grote schrik, poker als eerste taak. Met het rare weer zonder wind, waren tijden van rond de twee minuten haalbaar met enkel uitzweven. De ervaren piloten wisten dan ook goed in te schatten wat kon, en wat niet.
    Lorsque le jeu a finalement commencé, la terreur, le poker etait la première tâche. Avec le temps bizarre et sans vent, on a eu des vols d'environ deux minutes seulement planer. Les pilotes expérimentés savaient alors d'estimer ce qui pourrait, et que non.

    Alle nieuwe piloten, uitgezonderd Claude, en enkele meer ervaren piloten, hebben zich laten verrassen, en moesten scores van tussen de 100 en 400 punten laten opschrijven.
    Tous les nouveaux pilotes, à l'exception de Claude, et certains pilotes plus expérimentés, sont prix par surpris, et a dû écrire scores entre 100 et 400 points.

    Met het slechte weer en de late start, geen goed begin. Misschien worden er slechts 5 ronden gevlogen, en dan valt er niets weg te strepen.
    Avec le mauvais temps et le démarrage tardif, pas un bon début. Avec peut être seulement cinq tours a voler, il n'y a rien à quitter des resultats.

    Daarna, met de lunch kort op de eerste rondes, zijn er toch veel mooie momenten geweest, met overall denk ik een hele mooie score van meer dan 80% voor meer dan 80% van de deelnemers!
    Puis, avec lunch court sur les premiers tours, il y a eu beaucoup de beaux moments, avec l'ensemble, je pense, une très bonne note de plus de 80% pour plus de 80% des participants!

    De laatste gevlogen ronde, de ladder, mocht voor velen dan ook in 1000 punten eindigen.
    Le dernier tour volé, l'échelle se terminerai pour beaucoup trés bien, donc 1000 points.

    Leuk te vermelden dat er weer nieuwe gegadigden voor de wedstrijden bij waren. Welkom Bavo, Daniel en goed te zien dat je een blijver bent, Hein!
    C’est bien de voir qu'il ya de nouveaux venus. Bienvenue Bavo, Daniel, et bon de voir que vous êtes un qui reste, Hein!

    Weer een leuke dag, die toch droog en succesvol mocht eindigen. Op naar de volgende, op zondag 25 september,Verlaine, Blériot club.
    Une autre journée de plaisir, qui à la fin était sèche et réussie. Au suivant, le dimanche 25 Septembre, Verlaine, Blériot club.

    De uitnodiging zal snel volgen.
    L'invitation suivra bientôt.

    Met vriendelijke groet
    [​IMG]
     
    bgo vindt dit leuk.
  9. l shems

    l shems

    Lid geworden:
    27 jan 2015
    Berichten:
    1.045
    Et les resultats de la competition jusqu'a maintenant. Avec deux match a venir, et 1 mauvais score encore a tirer, ca deviens interessant!

    En de resultaten tot nog toe in de competitie. Met nog twee matches, en nog één slechte score weg te strepen, wordt het nog interessant!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    bgo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina