BK F3K 2014 - BCV Verlaine.

Discussie in 'HLG/DLG/F3K' gestart door johanvdb, 15 sep 2014.

  1. johanvdb

    johanvdb

    Lid geworden:
    25 apr 2010
    Berichten:
    195
    Zondag 21 september 2014 vindt de laatste wedstrijd in het Belgisch Kampioenschap F3K 2014 plaats op de terreinen van 'Le Blériot Club' te Verlaine.

    De agenda van de dag ziet er als volgt uit:

    09:00 - 9:30: Inschrijvingen
    09:50 - 10:00: Briefing
    10:00 - 17:00: Wedstrijd
    17:30 - 18:00: Proclamatie

    Na 17:00u worden er geen nieuwe ronden gestart.

    Site van de club:
    http://www.bleriotclub.be/

    Opgelet! Ik ga nog navragen of er lunch voorzien is op de middag. Hier breng ik je ten laatste op vrijdag van op de hoogte.

    Graag inschrijven op F3K Contests Belgium | All the F3K contests in Belgium.

    De online inschrijvingen lopen tot zaterdag avond 23:59. Er kan ook nog op het terrein zelf worden ingeschreven.

    Tot zondag!

    Groetjes,
    Johan
     
  2. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Ik twijfel nog n beetje, hoe zit het met die lunch, soep met BROODJES?:D of frikandellen met kriek?
     
  3. Kcnalp Kcnarf

    Kcnalp Kcnarf

    Lid geworden:
    6 sep 2002
    Berichten:
    4.982
    Ik neem voor mn volgende staartsetje een speciaal "vincent" thema.... een mooi brooje op het mylar :D (hoe krijg ik dat voor elkaar ?)

    [​IMG]

    Wel glutenvrij
     
  4. kristof 1

    kristof 1

    Lid geworden:
    7 nov 2009
    Berichten:
    847
    de club voorziet eten mits je vooraf reserveerd , frieten met worst en salade , jammer voor loet die geen vlees eet , zelfs geen worst ;-)

    ik heb van johan een emailadres van de club waarop ik een middagmaal gereserveerd heb maar het is mss geen goed idee zomaar een emailadres hier publiek te posten dus bij intresse vraag mij of johan even om meer info.

    prijs is 8 euro voor de maaltijd.
     
  5. specialpainter.nl

    specialpainter.nl

    Lid geworden:
    24 mrt 2012
    Berichten:
    2.449
    Locatie:
    Elst gld.
    Kristof, als ik ga, ga ik voor de maaltijd;) ik wacht desalniettemin ff op t weerbericht voordat ik me inschrijf.
    kan je me pb met email sturen aub?
     
  6. Alex Hoekstra

    Alex Hoekstra

    Lid geworden:
    26 dec 2006
    Berichten:
    1.543
    Locatie:
    Hurdegaryp
    Foto printen op dunne tisue en dan gewoon meelamineren. voor staartdelen is dat misschien wat zwaar maar op de vleugel moet het kunnen. De Tisue kun je eventueel met een dun laagje(nevel) spuitlijm op een gewoon A4tje plakken om het beter door de printer te krijgen.
     

Deel Deze Pagina